Skip to main

איך תוכל לשפר את הבטיחות בעבודה עם המלגזות שלך?

בשנים האחרונות התרחשו לא מעט תאונות עבודה עם מלגזות בישראל. התהפכות של מלגזה עשויה לפגוע לא רק במפעיל עצמו אלא גם בסביבה. אנחנו בטויוטה רואים בבטיחות בעבודה כערך עליון ועל מנת למנוע התהפכויות של מלגזות מותקנת מערכת בטיחות SAS  כסטנדט בכל מלגזות הדיזל והחשמל שלנו. 

מהי מערכת הבטיחות של SAS?

מערכת הבטיחות SAS היא טכנולוגיה חדשנית שתוכננה במיוחד כדי להפחית את הסיכון לתאונות ולשפר את היעילות התפעולית. SAS היא המערכת הראשונה בתעשייה המנטרת ומבקרת באופן אקטיבי את יציבות המלגזה שלך במהלך הפעולה.

כיצד פועלת המערכת?

המערכת מפחיתה את הסיכון הקיים במהלך ביצוע פנייה מבלי לגרום להאטה משמעותית אשר תפגע בפרודוקטיביות של המלגזה. במידה והמלגזה מאבדת את היציבות שלה מסיבה זו או אחרת במהלך פנייה, המערכת SAS נועלת את הציר האחורי באופן אוטומטי ובעצם מייצבת את המלגזה ובכך מונעת מהמלגזה להתהפך על הצד. מנגנון זה נקרא Swing Lock Cylinder.

בנוסף לכך, במלגזות החשמליות ישנו חיישן אשר מאט את מהירות המלגזה במידה והוא חש שהנהג מבצע פנייה במהירות גבוהה מידי ובעצם עוקפת את פעולותיו של הנהג ומאטה את המלגזה. פונקציה זאת נקראת Speed reduction when cornering .

בקרת איזון במערכת SAS

על מנת להפחית את הסיכוי שייגרם נזק לסחורות, במערכת SAS יש בקרת זווית קדמית אשר מונעת מהמלגזה להטות את התורן קדימה. המערכת כוללת כפתור ייחודי המאפשר לכוון את זווית התורן ל-90 מעלות, מה שמבטיח יציבות מרבית בעת הרמת מטענים כבדים ושיפור בבטיחות וביעילות העבודה. כמו כן, המערכת יכולה לזהות סכנות בצורה אוטומטית ומגבילה את זווית התורן באופן אוטומטי כדי למנוע נזק או פציעה לנהג המלגזה.

במערכת, קיימת נורת בקרת מהירות הטיה אשר מזהה כאשר ישנו עומס משקל אשר עלול לגרום להטיה אחורית דבר אשר יכול לסכן את הנהג, את הסחורה המובלת ואת המלגזה עצמה וגורמת להאטה של של התורן.

היתרונות של מערכת SAS

  • המערכת חוסכת עלויות נהג ועלויות נזקים שמהווים 70% עלות ממחזור החיים של המלגזה.
  • המערכת מפחיתה סיכונים וסיכויים לתאונות ונזק לסחורה ומגינה על נהג המלגזה.
  • המערכת משפרת את הביצועים של המלגזה ומסייעת בהעברת סחורה בצורה בטיחותית.
  • המערכת מפחיתה באופן משמעותי את הסיכויים לתאונה.

בטויוטה, אנו מחויבים לספק לך את הפתרונות הבטוחים והאמינים ביותר לטיפול בחומרים. מערכת הבטיחות של SAS היא רק אחת מהדרכים הרבות שבהן אנו שואפים לעלות על הציפיות שלך ולתמוך בצרכים העסקיים שלך.

https://vimeo.com/916247671