Skip to main

הכירו את פתרונות האוטומציה שלנו במחסנים

מגוון רחב של פתרונות לוגיסטיים אוטומטיים חכמים שיאפשרו לך לייעל את תהליכי העבודה והביצוע, לחסוך בעלויות התפעוליות ​​ולשפר את הפעילות העסקית.
הפתרונות שלנו מודולריים ומתאימים למגוון סוגי העסקים.
בין אם בבעלותך עסק קטן או מרכז הפצה גדול אנחנו כאן כדי להתאים לך את הפתרון המותאם לצרכיך!
כשותפים לדרך, נזהה יחד איתכם את הצרכים ונבנה עבורכם את הפתרונות הטובים והיעילים ביותר ברמה בינלאומית ובסטנדרטים של חברת TOYOTA העולמית.

קבל הצצה לחלק מהפתרונות שלנו:

מלגזות וכלי שינוע אוטונומיים AGV/AMR

כלים אוטונומיים לשינוע משטחים –   AGV  ו AMR. כלי שינוע הפועלים באופן אוטומטי ומסוגלים לעבוד 24 שעות ברציפות ולהגדיל את התפוקה בצורה משמעותית ללא תוספת כוח אדם.

AMR-AUTOMATED  MOBILE ROBOTS

AGV- AUTOMATED GUIDED VEHICHLE

מחסן משטחים אוטומטיים בשיטת shuttle

מחסן משטחים חכם בשיטת מנהרות וקרוניות Megvii החברה המובילה בעולם בתחום   AI וכן מחסנים אוטומטיים למשטחים בשיטת שאטל (קרוניות הנעות לשישה כיוונים: קדימה, אחורה, ימינה שמאלה, למעלה ולמטה) שיטה זאת מגדילה באופן משמעותי את נפח האחסון במבנה נתון.

מחסנים לוגיסטים מקבוצת טויוטה העולמית

Vanderlande ההולנדית וחברת Bastian  האמריקאית שהינן מהמובילות בעולם בתחומי מחסני הפצה ומערכות מיון נרכשו בשנים האחרונות על ידי קונצרן טויוטה העולמי במסגרת המגמה של חברת טויוטה להיות גורם מוביל במתן פתרונות בכל תחומי הלוגיסטיקה.

מידוף

שילוב של סוג המידוף והתצורה הנכונים עם ציוד שינוע המתאים ביותר יוביל לאופטימיזציה של פעולות המחסן שלך. מגוון ציוד השינוע הרחב שלנו והיצע האחסון המלא הולכים יד ביד, כל פרויקט מותאם אישית בהתאם לצרכי הלקוח . בדרך זו אנו יכולים לספק ניצול שטח מרבי, תפוקות גבוהות, עלויות מופחתות – ושיפור היעילות הכוללת.

צור קשר עם מחלקת אוטומציה

    זקוק למידע נוסף לציוד אוטומטי או הצעת מחיר?


    השאירו פרטים בני גבעון או יהודה דיין ממחלקת אוטומציה יחזרו אליך

    טלפון

    טלפון

    052-6154000 בני גבעון

    כתובתנו

    כתובתנו

    חולון הלהב 1 | לוד בת שבע 1

    שעות הפעילות

    שעות הפעילות

    א-ד 8:00-17:00
    ה 8:00-16:00