Skip to main

הפתרונות האוטומטיים שלנו

חברת טויוטה, החברה המובילה בעולם לייצור ואספקת כלי שינוע לעולם הלוגיסטיקה ושרשרת האספקה, מציעה יכולות וחדשנות פורצות דרך

.של מגוון פתרונות אוטומטיים אשר חוסכים משמעותית בעלויות תפעוליות (צמצום בשטחי מחסן, הגדלת תפוקות תוך חסכון בכוח אדם וברמת דיוק גבוהה)

בשנים האחרונות אנו עדים לשינויים המהירים בהרגלי הצריכה. שיפור היעילות והעלאת התפוקה לצד צמצום עלויות וזמני העבודה הינם הכרח עבור כל חברה המנהלת שרשרת אספקה ומערך לוגיסטי ופועלת בשוק תחרותי בישראל ובעולם. הלקוחות מצפים מהספקים למענה מהיר, נגיש ומיידי המותאם לצרכי השוק

אנו רואים יותר ויותר חברות המשלבות אוטומציה במערכות הלוגיסטיות במטרה לייעל את תהליך העבודה, לשפר ביצועים ולהפחית בעלויות הלוגיסטיות. שיפור היעילות והעלאת התפוקה לצד צמצום עלויות וזמני העבודה, הינם הכרח עבור כל חברה הפועלת בתחום הלוגיסטיקה.

אנו בטויוטה מציעים מגוון רחב של פתרונות לוגיסטיים אוטומטיים חכמים שיאפשרו לך לייעל את תהליכי העבודה והביצוע ​​ולשפר את הפעילות העסקית.

בין אם אתה בעל מחסן קטן או מנהל באתר ייצור גדול, צוות פתרונות הלוגיסטיקה הייעודי שלנו, מציע את מגוון המערכות של החברות Vanderlande  ,Bastian , Megvii וכלי השינוע האוטונומיים של TOYOTA, ויעניק לך פתרונות אוטומציה אשר יתרמו לשיפור ואופטימזציה של התהליכים הלוגיסטיים באתרך.

כשותפים לדרך, נזהה יחד איתכם את הצרכים ונבנה עבורכם את הפתרונות הטובים והיעילים ביותר ברמה בינלאומית ובסטנדרטים של חברת TOYOTA העולמית.

פתרונות האוטומציה שלנו יאפשרו לכם:

מגוון הפתרונות שלנו:

כלי שינוע אוטונומיים (AUTO PILOT)

חברת Toyota מציעה את מרבית דגמי כלי השינוע בתצורה אוטומטית (AVG/AMR) .

מחסן משטחים חכם בשיטת מנהרות וקרוניות Megvii

החברה המובילה בעולם בתחום  AI וכן מחסנים אוטומטיים למשטחים בשיטת מולטי- שאטל (קרוניות הנעות לארבעה כיוונים) שיטה זאת מגדילה באופן משמעותי את נפח האחסון במבנה נתון. בנוסף, מציעה חברת MEGVII כלי שינוע אוטומטיים מסוג AMR לשינוע אופקי של משטחים.

Vanderlande

אחת החברות המובילות בעולם לפתרונות לוגיסטיים אוטומטים המייעלים בצורה משמעותית את תהליכי שרשרת האספקה במרכזי הפצה.

Bastian Solutions

חברת אינטגרציה עולמית המתמחה בתכנון והקמה של פרויקטים בכל תחומי הלוגיסטיקה. (Turn key).

  

צור קשר עם מחלקת אוטומציה

    זקוק למידע נוסף לציוד אוטומטי או הצעת מחיר?


    השאירו פרטים בני גבעון או יהודה דיין ממחלקת אוטומציה יחזרו אליך

    טלפון

    טלפון

    052-6154000 בני גבעון
    052-6156620 יהודה דיין

    כתובתנו

    כתובתנו

    חולון הלהב 1 | לוד בת שבע 1

    שעות הפעילות

    שעות הפעילות

    א-ד 8:00-17:00
    ה 8:00-16:00