Skip to main

תפעול חכם עם מלגזות אוטומטיות מבית טויוטה

חברת Toyota  מציגה מגוון חדש ורחב של כלי שינוע אוטומטיים. כלי השינוע האוטומטים נועדו לשפר ולייעל את תהליכי העבודה ולחסוך בכוח אדם תוך העלאת התפוקה. מגוון הציוד האוטומטי החדש כולל – עגלות משטחים חשמליות (LAE250), מלגזונים (SAE160),  מלגזות היגש (RAE160-250), מלקטות (OAE120CB) וגוררים חשמליים  (TAE500) מגוון המכסה את כל היישומים הנפוצים: הובלת משטחים, ערום מטענים (ללא מידוף), אחסנת משטחים אוטומטית עד לגובה של 10 מטרים.

אוטומציה מייעלת את שינוע המטענים תוך מזעור נזקים, זמן ועלות. העובדים זמינים לטפל במשימות מורכבות יותר במקום תהליכים שחוזרים על עצמם. לשינוע משטחים בעזרת כלי שינוע אוטומטי נדרשת גם פחות תחזוקה ואנרגיה, דבר התורם להעלאת התפוקה תוך שמירה על בטיחות מירבית. החסכון בכוח אדם תורם להחזר השקעה תוך זמן סביר.

שינוע בטוח ומדויק במשטחים

כלי השינוע האוטומטיים של טויוטה מותאמים לעבודה בסביבת בני אדם ללא חשש מפגיעה או תאונה. זאת בעזרת שלל אמצעי מיגון אלקטרו-אופטים המותקנים בכלים.


טעינה "חכמה"

טעינה חכמה של מצברי ליתיום ליון המאפשרים עבודה רצופה סביב השעון. הכלים האוטומטיים מצוידים במצברי ליתיום ליון שלהם יתרונות עצומים הן בצריכת אנרגיה נמוכה, זיהום סביבתי מינימאלי ואורך חיים גדול ביותר מ 50% ממצברי עופרת. מצברי ליתיום ניתנים לטעינה בבמחזורים קצרים דבר המאפשר להסתפק במצבר אחד לעבודה בשלוש משמרות.

תחזוקה ותמיכה טכנית מיטבית

מגוון הכלים האוטומטיים מבוסס על הכלים הידניים דבר המבטיח תחזוקתיות וזמינות של חלפים מירבית בגלל הזהות לכלים הידניים.

יתרונות הכלים האוטומטיים של טויוטה

1. דואליות- קרי, הכלים האוטומטים והכלים הידניים זהים לחלוטין ולכן ניתן לעבור ממצב אוטומטי למצב ידני ללא שום קושי

2. כלים האוטומטיים בנויים על שלדה של כלים ידניים ולכן תחזוקתיות הינה קלה ופשוטה

3. אפשרות עבודה בסביבת עבודה בטוחה מעורבת של כלים ואנשים עקב מערכות הבטיחות הייחודיות לטויוטה

4. אפשרות עבודה רצופה ללא החלפת מצברים במצברי ליתיום יון

5. חסכון כוח אדם

6. העלאת תפוקה