Skip to main

מצברי ליתיום-יון מבית טויוטה

לפני יותר מ-50 שנה, היעד של אפס פליטות מזהמים עורר בנו השראה להביא לעולם את מלגזת טיוטה החשמלית הראשונה, השאיפה הזו ממשיכה לדחוף אותנו קדימה, עם יצירת המלגזה החשמלית עם מצברי ליתיום-יון  והמלגזה עם תא דלק חשמלי (מונעות מימן). כחברה מובילה ברכבים חשמליים ומלגזות חשמליות, אין לנו שום כוונה לעצור שם. אנו עתידים להציע את המגוון הרחב ביותר של ציוד שינוע והרמה עם הינע חשמלי ומצברי ליתיום-יון  ושל תא דלק חשמלי (מימן) וזאת בנוסף למצברי עופרת חומצה . כך כולם יוכלו ליהנות מהטכנולוגיה ​המתאימה, בזמן הנכון – כל אחד לפי צרכיו. טכנולוגיית סוללת ליתיום-יון מוכרת כחלופה אטרקטיבית למצברי חומצת עופרת המסורתיות,  בשנים האחרונות, מצברי  ליתיום-יון הפכו כמקור כוח פופולרי יותר ויותר.

מצברי  ליתיום-יון מספקים כוח תפעולי מרבי כל הזמן, ללא קשר לרמת טעינה במצבר, בניגוד למצבר  עופרת חומצת שבהן רמת הטעינה משפיעה על המהירות ויכולת תפעולית. טויוטה הרכיבה אלפי מצברי  ליתיום-יון המניעות את המלגזות וציוד המחסנים שלנו ברחבי העולם ומספקות לעסקים דרך איכותית ובטוחה להפעיל את ציוד השינוע שלהם.

הסיבות לבחירת מצברי ליתיום-יון של טויוטה עבור מלגזת הטויוטה שלך

חסכון באנרגיה

יעילות אנרגטית גדולה יותר פירושה עלויות נמוכות יותר ופליטות נמוכות יותר . מצברי  ליתיום-יון מספקות מגוון רחב של יתרונות יעילות , החל מאספקת חשמל עקבית ועד ליכולות טעינה מהירות יותר  מלגזה עם מצברי ליתיום-יון מאפשרויות לעזור לך להשיג את היעדים שלך בעלות תועלת נמוכה יותר. 

צפיפות והספק גבוהה יותר 

מצברי ליתיום משתמשים ב"מלח ליתיום" כאלקטרוליט, אשר מעורבב עם יסודות כימיים אחרים דבר המשפר את ביצועיו ועמידותו. היתרון על פני מצברים אחרים הוא יכולתן לאגור אנרגיה בצפיפות גבוהה בחלל קטן. טויוטה משתמשת בתאי NCA (Lithium Nickel Cobalt Aluminum Oxide). זה מבטיח שמצברי  הליתיום-יון שלנו מכילים יותר אנרגיה באותו נפח – זו אותה כימיה של תאים המשמשת במכוניות חשמליות!

כתוצאה מכך, מצברי הליתיום-יון ובקרים אלקטרוניים של טויוטה יכולות לעמוד במספר רב של מחזורי עבודה התוצאה פחות מחזורי טעינה, שימוש טוב יותר באנרגיה צבורה במצבר ויכולת לספק תמיד אנרגיה בהספק מקסימלי. 

הפחת את פליטת המזהמים שלך 

התאים שבהם אנו משתמשים להרכבת מצברי  ליתיום-יון מקורם ב – OEM עיקרי שחולק את אותם ערכים סביבתיים כמו טויוטה. אנו מחויבים לעזור לכל לקוחותינו להטמיע קיימות בפעילותם אנו מעריכים שמעבר לשימוש במצברי ליתיום-יון ניתן להפחית את  פליטת ה- CO ² מהציוד שלך בכ 20% -בכל היישומים .

פרודוקטיביות

לפתרון תפעולי עם מצברי ליתיום-יון יתרונות רבים.

האם אתה מנצל  ביעילות מירבת את המלגזות שלך?  אנו מכירים את העלויות והבעיות הכרוכות בהשבתה לא מתוכננת  של ציוד.  מצברי ליתיום-יון הן בחירה מצוינת לצמצם למינימום את ההשבתה. מצברי ליתיום יון מייצרים פחות חום מאשר אפשרויות כוח חלופיות (מצברי עופרת חומצה)   ומשפרים את היכולת לספק מתח יציב, לא משנה באיזו רמת טעינה של המצבר דבר המאפשר שיפור יעילות של עד 30% לעומת מצברי עופרת חומצה המסורתיים. 

אנו פועלים בעקביות לקידום הטכנולוגיה שלנו ולספק עוד ועוד יתרונות פרודוקטיביים. בדיקות עם המצבר החדש שלנו הראו טעינה בודדת של המצבר מאפשר זמן עבודה ברמת פעילות גבוהה הן ברמת ונהיגה  והן ברמת שינוע המטען של שמונה שעות עבודה שהם משמרת וללא טעינה כלשהי.

אפילו עוד יותר יתרונות פרודוקטיביים

  • טעינות מזדמנות –  ניתנת לטעינה בכל זמן ובכל רמה מבלי להשפיע על חיי המצבר . דבר ההופך את זמני הטעינה לגמישים יותר ומבטיח שהמלגזות יישארו פעילות בעת הצורך.

  • טעינה מהירה – סוללת ליתיום-יון V25 נטענת במלואה תוך כ 80 דקות בלבד, ולטעינה של 50% קיבולת מצבר נדרשות כ 30 דקות של טעינה בלבד. יתר על כן, המטענים החכמים של טויוטה מגיעים עם מגבלות כוח דינמיות (DPL) כסטנדרט, מה שמפחית את גובה 'שיא הביקוש' שלך, ובכך מנהל את צריכת האנרגיה והעלויות הכוללות שלך. זה גם אומר שרוב הכוח יישלח למלגזה שהכי זקוקה לו בעת טעינת המלגזות שברשותך.

  • אורך חיי המצבר כאורך חיי המלגזה שלך – אורך החיים השימושי של סוללת הליתיום-יון שווה ערך לחיים השימושיים של המלגזה, ללא צורך בהשקעות חדשות לתחזוקת הציוד או צורך בסטים של מצברים נוספים .

  • אין צורך בחדרי טעינה – מטעני ליתיום-יון קלים, בטוחים וארגונומיים לשימוש. אפשרי למקם אותם בכל מקום באתר במקום להזדקק לחדר טעינה ייעודי – מה שמפנה שטח אחסום במחסן שניתן לנצל אותו כדי לייעל את לוגיסטיקה שלך ולמקסם את היעילות הפעילות שלך.

בְּטִיחוּת

בטיחות תפעולית עם מצברי ליתיום – יון .

בטיחות הם חלקים קריטיים בכל להפעלה בטוחה של המלגזה – זו הסיבה שאנו מדריכים את המפעילים ומנהלי מחסנים. עם זאת, בטיחות המלגזה משתרעת הרבה מעבר למפעיל. טעינת מצבר אינה חפה מסיכונים, כפי שניתן לצפות בציוד חשמלי. כחברה עם בטיחות ואיכות בלב שלה, עשינו צעד נוסף כדי להבטיח שמצברי  הליתיום-יון שלנו מספקות מגוון יתרונות בטיחותיים.

מצברי הליתיום-יון שלנו משתמשות בתאים בצורת גליל שאינם נוגעים זה בזה. המשמעות היא שאם קיימת סכנה בטיחותית בתא אחד, היא לא תשפיע ישירות על התאים האחרים שלידו. גם לתאי צילינדר קשה יותר לחדור, מה שיכול לקרות כאשר המצבר  ננעצת על ידי מזלגות המלגזה. למעשה, קשה ביותר לפגוע בתא בצורת גליל.

בטיחות בכל רכיב 

מצבר ליתיום-יון מורכב ממספר תאים המורכבים במודול אחד בהתאם לגודל המצבר מספר מודולים מחוברים בסדרה ויוצרים מערכת מצברים . כל מודול מצויד במערכת בטיחות מערכת ניהול מצברי  BMS).  למערכת המצברים  השלמה יש גם BMS השולט על סך הפעילות של המצבר)  (טעינה/ופריקה).

מצברי טויוטה Li-ion מורכבות בקו הייצור שלנו במפעל שלנו בהתאם תקני האיכות וה-TPS של טויוטה.

מודולי של מצברי ה-Li-ion מאושרים לפי תקן IP54.

כמה ממערכות בטיחות יתירות מותקנות כדי להבטיח שניתן להשיג רמות בטיחות גבוהות ביותר, למשל טמפ' גבוהה. ומדידות מתח על התאים, המודולים והמצבר שלמים אם משהו לא בסדר עד לרמת התא, הסוללה כבויה. לכל תא במצבר יש שסתום לטמפרטורת יתר שמשחרר את הלחץ אם התא מתחמם יתר על המידה. כל התאים מסודרים עם מרווח קטן ביניהם, כדי למנוע תגובת שרשרת במקרה תא אחד מתחמם יתר על המידה.

בדיקות מרובות נעשות בהערכות הסיכונים שלנו:

  • רעידות, מים, אש, ירידת מגובה, זעזועים, קצרים, טעינת יתר, פריקת יתר, התנגשויות ועמידות מערכת סוללות ליתיום TMH עומדת בדרישות הרגולציה EC או עולה עליהן.

יעילות

לא משנה מה המיקוד העסקי שלך ויישום המלגזה שלך, מצברי  ליתיום-יון יכולים להציע יעילות רבה יותר וביצועים גבוהים יותר. מתאימים לעבודה בסביבות חמות וקרות כאחד(עבודה במחסני קירור), הם מספקים פתרון כולל לשינוע מטענים.

לפתרון תפעולי עם מצברי ליתיום – יון יתרונות רבים.

אם ידעת? סוללת 50 א/ש מספקת מספיק מתח עבור 70% מהיישומים של מלגזות משטחים קטנות – מה שאומר שבמצבר ליתיום-יון בגודל מלא עשוי להוסיף יותר כוח ומשקל ממה שאתה צריך. למצברי  טויוטה אין את הבעיה הזו. הם עובדים על עיקרון מודולרי, המשלבים את המספר הנכון של מודולים כדי לספק את ההספק הנדרש מבלי להוסיף תאים ומשקל מיותרים. ניתן גם להחליף מודול אחד בכל פעם, כלומר השירות מהיר יותר, פשוט יותר ודורש פחות מלאי

יתרונות מצברי ליתיום-יון המורכבים במלגזות טויוטה מציעים חיסכון באנרגיה, פעולות ידידותיות לשירות ובטיחות משופרת. אובדן כוח המצבר  הוא מינימלי, וטעינת הזדמנויות אפשרית. יתר על כן, בניגוד למצברי  עופרת, מצברי  ליתיום-יון איבוד ביצועים מינימליים רק כאשר הן פועלות במחסני קירור

סביבת עבודה במחסני קירור

מצברי  ה-Li-ion הסטנדרטיות שלנו מתאימות לסביבות צוננות ולעבודה לא אינטנסיבית במחסני קירור, כאשר הטעינה יכולה להתבצע במינימום ,   5+ מעלות צלזיוס למשל:

  • זמן פעולה משוער של שעתיים ב ℃30- מעלות צלזיוס.
  • זמן פעולה משוער של 4 שעות ב ℃10- מעלות צלזיוס.

בעת הפעלת מלגזות במשך יותר משעתיים או במקרה שלא נעשה בהן שימוש בטמפרטורות של עד -℃30 – אנו ממליצים על מצברי  ליתיום-יון  מחוממים, המאפשרות טעינה בתוך אזור הקירור. ככל שהמלגזות יצטרכו לצאת החוצה לטעינה בתדירות נמוכה יותר, כך תתמודדו עם פחות בעיות עיבוי. יתר על כן, ניתן להפחית את כוח המצבר  ב-5%-10% כדי להבטיח תמיד טמפרטורה אופטימלית לציוד.

קבל תובנות לגבי סוללה מ-I_Site

מערכת ניהול הצי I_Site שלנו מציעה פונקציית ניהול מצברי  בתוך חבילת I_Site Explorer, שדרכה תוכל לקבל תובנות שימושיות על המצברים  שלך כדי לשפר את העליות והיעילות האנרגטית

מצברי  ליתיום-יון מציגות הזדמנויות חדשות לטעינה גמישה יותר. בניגוד לחלופות מצברי  עופרת, תוחלת החיים של ליתיום-יון אינה מושפעת מתדירות הטעינה.  למעשה, טעינות מזדמנות מעודדת רצויות כדי לשמור על זמן הפעילות של המלגזה לאורך כל המשמרת. 

באמצעות I_Site Explorer, ניתן לעקוב אחר רמות טעינת המצבר  שלך ולהבטיח שהן תמיד טעונה לרמות אופטימליות. טעינת מלגזה כשהיא במצב סרק תאפשר לך להשתמש בפחות מצברי  ולמזער את הסיכון לסבול מהשבתה לא מתוכננת

מצברי ליתיום-יון- ENELORE

מלגזות טויוטה מסדרת 8FBN   ו 8FBE  המגיעות עם מצברי ליתיום-יון הם מסדרת ENELORE  של  היצרן המוביל בעולם  חברת CATL  שמתמחה בפיתוח ויצור  המצברים לציוד כבד ורכבים תעשייתיים              

המצברים  מצברי  הליתיום-יון המוזמנות עם מלגזות טויוטה שלך הם מצברים בעלי היתרונות טכנולוגיים העדכניים ביותר כיום! מצברי  ליתיום-יון למלגזות מספקות מגוון רחב של יתרונות יעילות שיכולים לחסוך בעלויות וזמן, כמו גם יצירת סביבת עבודה נקייה יותר. בחינת אפשרויות לסוללת ליתיום-יון במלגזה כגון כטעינה מהירה, יכולה לחשוף את השלבים הבאים שלך ביעילות תפעולית. מלגזות המצוידות במצברי  ENELORE מייצרות אפס פליטת מזהמים יכולות להיטען במלואן תוך כשעתיים ולעבוד ברציפות במשך כ-8 שעות. יש להם אותה יעילות כמו מלגזות דיזל עם עמידות למים ברמה גבוהה. יתרה מכך, הם יכולים להחליף לחלוטין את מלגזות הדיזל בעבודה אינטנסיבית הן בתוך במבנה והן מחוצה לו. לקוחות יכולים ליהנות הן מההספק של מלגזת דיזל מצד אחד ומצד שני מצריכת האנרגיה הנמוכה של מלגזה חשמלית. פתרון המלגזה החשמלית של ENELORE מאמץ מצברי  LFP במודול מרובע המסופק בדרך כלל ציוד ורכבים תעשייתיים, בטכנולוגיה העכשווית והחסכונית ובנויים בהתאם למרחב ולמאפיינים של מלגזות טויוטה והעונים בצורה מושלמת על דרישות הלקוח.  ​​

הציוד שלנו

נו אז אתם סומכים על כך ששכנענו אותך לבחור בסוללות ליתיום-יון מבית טויוטה במלגזות החדשות שלך, היתרונות משכנעים מאוד! ברצוננו להדגיש כמה מהדגמים שלנו מהמגוון החשמלי הנרחב שלנו שאולי תרצה לבדוק

יעיל בפנים ובחוץ
  • יכולת תמרון גבוהה
  • זמין בגרסת 3 ו-4 גלגלים
  • משענת יד עם שליטה בקצות האצבעות
  • זמין עם Li-ion

המלצות:
דגמי ה-Traigo 48 חסכוניים מאוד באנרגיה, מגיעים עם ראות מצוינת לכל עבר וביצועי הרמה ונהיגה גבוהים

למלגזות החשמליות שלנו

פרודוקטיבי ונוח
  • חדשנות מוכחת
  • תא מפעיל ארגונומי
  • כושר הרמה עד 13 מ'
  • זמין עם Li-ion

המלצות:
מגוון מלגזות היגש שלנו הוא רחב תמוך ביישומים רבים ושונים : פנימי, חיצוני ובחללים סגורים

למלגזות ההיגש שלנו

מהיר וקל לתמרון
  • היגוי קל
  • אידיאלי לשנוע מטענים למרחקים ארוכים
  • גם גרסאות אדם הולך
  • זמין עם Li-ion

המלצות:
מגוון המלגזונים שלנו מסדרת SWE/SPE מכסה דגמים ומאפיינים רבים ושונים שיתאימו לצרכי השינוע שלך

למלגזונים שלנו

קומפקטי, קל וזריז
  • חסכוני באנרגיה
  • קל לתמרון
  • אידיאלי עבור חללים סגורים
  • נבנה סביב Li-ion

המלצות:
Toyota BT Levio LWI160 היא עגלת משטחים חשמלית, אידאלית לעבודה במקומות סגורים כגון אזורי מכירה קמעונאיים, חנויות וסופרמרקטים ושינוע מטענים במשאיות חלוקה

לעגלות המשטחים שלנו