Skip to main

לוגיסטיקה חכמה

חבר את המלגזה שלך כדי להיות בשליטה על הפעילות שלך

  • מלגזות וציוד מחסנים שהוזמנו מאוקטובר 2018 הן מלגזות חכמות
  • חומרת טלמטיקה אופציונלית כסטנדרט
  • שדרוג קל ליישום I_Site

מלגזות חכמות מצוידות בחומרת טלמטיקה כדי להתחבר בקלות ל- I_Site , היישום המאפשר לך לעקוב אחר ניצול המלגזה והתנהגות הנהג. בלחיצה אחת פשוטה ניתן להפעיל את הטכנולוגיה המאפשרת לך לעקוב אחר הפעולות שלך ולהשתמש בנתונים אלה כדי לשפר את העסק שלך.

לוגיסטיקה עתידית מבוססת AI (בינה מלאכותית)

לוגיסטיקה רזה וזרימה רציפה הם אתגר עכשיו, ועוד יותר בעתיד. הפתרון שלנו? עבודת צוות בין המלגזות בזכות בינה מלאכותית, שליחת המלגזות הנכונות למקום הנכון בזמן הנכון. להפעלת ערך מוסף מקסימלי עם אופטימיזציה קיצונית, ואפס בזבוז אנרגיה, זמן ומרחב כתוצאה מכך.

גישת הלוגיקונומי שלנו

החל חשיבה רזה על הלוגיסטיקה

  • עבודה עם בעלי העניין שלנו על המגמות האחרונות
  • מתן תשובות
  • השראה לעתיד

לוגיקונומי היא המילה בה אנו משתמשים כדי לתאר את צורת החשיבה שלה – מכוון לתהליכים רזים, ביטול בזבוז, מקסימום יעילות והפחתת עלות. כל זאת בעזרת חדשנות ושיתוף פעולה עם שותפים דומים.

שיתופי פעולה לעתיד

פתרונות לוגיסטיים להיום ולמחר

בעקבות מגמות עולמיות, כמו סחר אלקטרוני ודיגיטליזציה, ענף הטיפול בחומרים משתנה ומסתגל די מהר. זו הסיבה שאנחנו משתפים פעולה עם שותפים כמו חברת אחיות שלנו Vanderlande ומיקרוסופט בפתרונות לוגיסטיים להיום ומחר.

חשיבה צעירה וחדשנית לטיפול בחומרים

חלק מהגישה היא תכנית פרסי הסטודנטים לוגיקונומי, שנועדה לעודד חשיבה רעננה, צעירה וחדשנית לטיפול בחומרים. תחרות העיצוב הלוגיסטי של טויוטה נפתחה בכדי לפתוח בדיאלוג עם מעצבים צעירים ולקבל בברכה רעיונות חדשים. לאחר הצלחתו הוצג אתגר ההנדסה הלוגיסטית של טויוטה כדי לאתגר את הסטודנטים להנדסה ליצור פתרונות הנדסיים חדשניים אך בר-ביצוע.

אמנת לוגיקונומי

אנו מכירים בכך שעלינו להיות פתוחים וזריזים בכל מה שקשור למגמות עתידיות בטכנולוגיה לוגיסטית, ושיתוף פעולה עם לקוחות וספקים דומים לאדם חיוני בכדי להשיג זאת. מטרתנו היא לעבוד עם לקוחותינו כדי לשתף את חשיבתנו ולעזור להם לשפר את היעילות בכל שלב בתהליך. זה תהליך מתמשך מבחינתנו – אנחנו קוראים לזה לוגיקונומי. הכינוס הלוגיקונומי שלנו עזר לנו לשתף את הרעיונות שלנו, לקבל משוב יקר ולשתף את הלקוחות שלנו עם חשיבה רזה