Skip to main

מחסנים אוטומטיים בשיטת shuttle

חברת Megvii הינה החברה המוביל בעולם בתחום AI ובתחום מחסנים אוטומטיים למשטחים בשיטת shuttle והיא מיוצגת על ידי יוניון רכב תעשייתי בע"מ.

shuttle- הינו פתרון פורץ דרך בעולם האוטומציה של המחסנים בשינוע ואחסנת משטחים. מערכת מתקדמת זו מורכבת מקרוניות הנעות לשישה כיוונים: קדימה, אחורה, ימינה, שמאלה, למעלה ולמטה. שיטה זאת מגדילה באופן משמעותי את נפח האחסון במבנה נתון ובעזרת מערכת ניהול מיקומים מתקדמת מאפשרת אחסון של ריבוי מקטים באותה מנהרה ובכך מגיעה לניצלת גבוהה של נפח האיחסון.

למערכת מספר יתרונות בולטים:

ניצול שטח הרצפה בצורה באופן יעיל ואופטימלי

ייעול וצימצום זמני העובדה

צמצום כוח אדם ובעלויות תפעוליות

יעול מערך ניהול המלאי

מערכת גמישה ומודולרית- המערכת בנויה בצורה מודולרית המאפשרת גמישות מרבית לתצורה הסופית והתאמת המערכת לצרכים משתנים של הארגון. כמו כן ניתן ליישם את המערכת בשלבים ולהרחיבה בצורה מודולרית בהתאם לגידול בפעילות החברה.

המערכת מתאימה למגוון סוגי מחסנים כולל מחסניי קירור עמוק.

איך עובד התהליך?

כל תהליך מתחיל בבחינה מעמיקה וברור צרכי הלקוח על מנת לבחון את הכדאיות ואת הפתרון האולטימטיבי עבור הלקוח.  אנו עובדים בשיתוף פעולה מלא עם מרבית חברות הייעוץ במשק ועם החברות הטובות בעולם בתחום האוטומציה דבר המאפשר לנו לשלב פתרונות של כלים אוטונומים, מחסנים אוטומטים בשיטת מולטי-שאטל, מחסני הפצה וממיינות. ברשותנו מערך השירות הגדול ביותר בישראל שנותן תמיכה בכל השלבים- החל מבחירת ספק, סוג הפתרון, הקמתו ושרות אפסטר סייל הכל תחת בית אחד!

מוזמנים לפנות אלינו ויחד נתאים את הפתרון שמתאים לכם

צור קשר עם מחלקת אוטומציה

    זקוק למידע נוסף לציוד אוטומטי או הצעת מחיר?


    השאירו פרטים בני גבעון או יהודה דיין ממחלקת אוטומציה יחזרו אליך

    טלפון

    טלפון

    052-6154000 בני גבעון

    כתובתנו

    כתובתנו

    חולון הלהב 1 | לוד בת שבע 1

    שעות הפעילות

    שעות הפעילות

    א-ד 8:00-17:00
    ה 8:00-16:00