Skip to main

מלגזות יד 2 משומשות למה?

בהתאם לצרכים שלך, לא תמיד מלגזה חדשה תהיה מה שאתה מחפש. בגלל סיבות כלכליות או השימוש שלך, מגוון המלגזות היד שניה שלנו עשוי להיות הבחירה הנכונה עבורך.

לאלו מאיתנו שעובדים בשינוע והרמה, או כאשר מדובר בעבודה במחסן לוגיסטי, אנו נדרשים להיעזר באביזרי הרמה, ואיך שלא לדבר על עבודה עם מלגזות. אז איך נבחר את המלגזה המתאימה ביותר? שנקנה או שמא מלגזות יד 2 מתאימות לנו יותר.

למה לבחור במלגזה יד 2 , מלגזה משומשת?

מלגזה או כל כלי תעשייתי אחר יכול להיות יקר מאוד, שלא לדבר על התחזוקה הכוללת עלויות רבות. אז למה דווקא יותר ויותר אנשים מעדיפים לעבור למלגזות יד שנייה?

מסתבר שישנם סיבות רבות מדוע כדאי לרכוש מלגזה משומשת מיד 2 או לחילופין, להשכיר מלגזה משומשת מיד 2, להלן מס’ יתרונות דווקא ברכישה של מלגזה משומשת מחברת טויוטה.

יתרונות ברכישת מלגזות משומשות יד שנייה מחברת טויוטה העולמית

  • רכישת מלגזות משומשות יד שנייה מחברה ולא מאתר השוואת מחירים – היתרון הגדול ביותר ברכישת מלגזות משומשות יד 2, הוא כי אנו בחברת טויוטה מלגזות, לא רק מוכרים מלגזות חדשות, אלא גם מתפארים בצי של מלגזות יד  מתוחזקות כמו חדשות לכל אלו שאינם יכולים להרשות לעצמם לרכוש מלגזה חדשה. כך שיש לכם שקט נפשי, היסטוריה מתועדת כהלכה של כל הטיפולים של מלגזות יד 2 משומשות וכמובן שירות תיקונים מקיף שרק טויוטה יודעת לתת וזאת בניגוד למקומות אחרים מהם אפשר לרכוש מלגזות מיד 2 כאשר תמיד יכול להיות לנו הספק הכי קטן האם עשינו את ההחלטה נכונה.
  • מחיר –אין זה פלא שמלגזה יד שנייה זולה יותר ממלגזה חדשה, כך שאין חדש תחת השמש.
  • אחריות ואמינות –בחברת טויוטה תקבלו את ההסטוריה המלאה של הטיפולים שנעשו במלגזת יד 2 לפי הצורך שלכם. נבחרת היועצים של חברת טויוטה תדע להתאים לכם מלגזה מיד 2 משומשת בהתאם לצורך שלכם ובמחיר הטוב ביותר שתוכלו לקבל.
  • מלגזה משומשת כמו חדשה –כל המלגזות יד 2 של טויוטה, עברו שיפוץ, אם בכלל, השבחה ומלגזות אלו בדרגת שמישות גבוהה. מלגזות אלו יכולות לשמש אתכם לעוד שנים רבות ובנאמנות. אולי זו הסיבה שחברות רבות מעדיפות לעבוד עם המלגזות טויוטה, שהן למעשה מכונות שינוע עיקריות בעבודה במפעלים, בתי תעשייה, חנויות, מרכזים לוגיסטיים.

המלגזות עוברות תחזוקה שוטפת במוסכים מורשים בלבד וממיטב המומחים.

חשוב לציין כי כל היתרונות הללו מתייחסים גם להשכרת מלגזות יד 2 מחברת טויוטה, שכן זהו שירות נוסף הניתן ע”י החברה – יתרון כלכלי עצום לחברות קטנות ובינוניות.

כבר שמעתם על מבצעי סוף שנה של 2018? חברת טויוטה מעמידה את צי המלגזות שלה למכירה. המותג מס’ 1 במכירה של דגמי 2019 במחירים של שנת 2018 ובאספקה כמעט מיידית (עד 4 ימים) ובתנאי מימון נוחים. לפרטים נוספים…  

סוגי מלגזות יד שנייה

טויוטה ישראל מעמידה לרשות לקוחותיה מגוון מלגזות למכירה מיד שנייה: מלגזות חשמליות יד 2, מלגזות דיזל יד 2 ובכושר הרמה שונה. החל ממלגזות יד שנייה בעלות כושר הרמה של 1.5 טון ועד ל- 8.5 טון.

מי מוכר מלגזות משומשות?

השלב הקריטי והמסוכן ביותר הוא בזמן הרכישה של מלגזה משומשת חדשה מיד 2. אפשר לבחור ברכישה של מלגזה משומשת ממס’ מקומות. זו הרשימה לפי סדר תעדוף מבחינת כדאיות ואמינות ועד לרמת מחיר, שכן התוצר שמקבלים לצד השירות הניתן במקביל בשוטף מהווה גורם החלטה מהותי ביותר.

מבחינת תעדוף, כבר ידוע כי רכישה של מלגזה יד 2 מהיבואן עצמו – זו ההחלטה הכי בטוחה ונכונה שאפשר לקבל..

אז בין אם מדובר במלגזה חדשה או משומשת, תעשו את הבדיקה ותגיעו לאותה המסקנה – הצטרפו עוד היום לאלפי לקוחות מרוצים שנהנים ממגוון מלגזות חדשות ומיד 2 של חברת טויטה ישראל – מותג המלגזות מס’ 1 בישראל ובעולם.

אנחנו כאן בשבילך

  • שוחח עם אחד המומחים שלנו על הצרכים שלך
  • מצא את המלגזה המתאימה לך
  • אפשרויות תמיכה בשכירות ושירות