Skip to main

המדריך שלנו לעגלות משטחים ידניות

עגלת משטחים של טויוטה כפתרון חסכוני, חדשני ואמין לשינוע מטענים.

מותאם לשינוע מטענים בכל סוגי היישומים, כולל שינוע מטענים בסביבה שקטה ובסביבה קורזיביות ורטובות למחצה, עגלת המשטחים של טויוטה קובעת את הסטנדרט העולמי חדש לשינוע משטחים ידנית

יכול העבודה של העגלה של טויוטה מעל- 100,000 הרמות לאורך חיים; הישג שאי אפשר להכחיש עבור עגלה ידנית שהוצגה לראשונה לפני כמעט 60 שנה.

עם אחריות מורחבת על השלדה ועלויות תפעול נמוכות הודות לחיי ההפעלה הארוכים של העגלות ולזמן הפעילות המקסימלי שלה, קל להבין מדוע 3,340,000 ( 3.34 מליון) עגלות ידניות של טויוטה כבר נמכרו ברחבי העולם.

למגוון עגלות המשטחים שלנו

מצא את העגלה המשטחים הידנית המתאימה

עגלת המשטחים הידנית שלנו מיועדות לחיים ארוכים של שירות בטוח ואמין. במבחנים מבוקרים ומתמשכים בקפידה מדדנו כמה מחזורי עבודה ניתן לבצע על ידי סימולטור ובדיקות דומות הראו כי מרבית עגלת המשטחים הידנית  של המתחרים נשחקות ויש להחליפן עד חמש פעמים בכדי לבצע את אותה כמות העבודה בעגלת המשטחים של טויוטה. 

קרא עוד על כל עגלת המשטחים הידנית היד השונות שלנו. יש לנו דגמים שונים כדי למלא את צרכי שינוע המטענים שלך.

.

67% פחות מאמץ!

החידושים האחרונים כוללים את עגלת המשטחים הייחודית עם "הפעלה קלה", מה שמקל על העברת מטען כבד. פשוט על ידי הפעלת זרוע הניהוג, מספקת מנוף גדול להרמת המטען, דבר המקטין את המאמץ בשיעור של עד 67%.

מדדו את המטען במהלך השינוע

אנו יכולים להציע לכם גרסת עגלות ידניות עם משקל, דיוק של +/– 20 ק"ג, ועגלת המשטחים בקנה מידה המאפשר מדידה מדויקת של המטענים במהלך השינוע

הרמה לגובה

עם גבהי הרמה של 800 מ"מ, דגמי העגלות הידניות של טויוטה לא רק מעבירים מטענים במהירות ובקלות, אלא הם יכולים להעלות מטענים לגובה נוח לטיפול במטענים, או לתפקד כשולחן עבודה המתכוונן לגובה. ניתן להשיג גם אופציה הרמה חשמלית ודגמי Inox.

לסביבות עבודה רטובה / קורסיבית / היגייניות

מיוצר מפלדת אל-חלד בדרגה גבוהה ולחיי מוצר לאורך זמן, עגלת משטחים עשויה מפלדת אל-חלד מושלת לשימוש בסביבות קורזיביות וביישום הדורש רמה גבוהה של היגיינה. ניתן להשתמש בעגלות משטחים מגולוונות לאזורים רטובים ורטובות למחצה.

עגלת משטחים ממונעת

לשינוע מטענים כמעט ללא מאמץ, מומלץ על עגלת המשטחים הממונעת מסדרת TYRO  המשמעות היא שניתן להזיז מטענים עד מעל טונה בלחיצת כפתור.

שששש!!! מגיעים בשקט

עם רעש הפעלה נמוך מ -60 דציבלים. עגלת המשטחים השקטה של טויוטה אידיאלית במשלוחים לאחר השעות העבודה ובאזורי המגורים.

גובה המזלג מונמך

ניתן לקבל עגלת המשטחים נמוכה שגובה המזלג 75 מ"מ בלבד, מה שהופך אותה לאידיאלית ליישומים המשתמשים במשטחים בעלי מרווח נמוך ומדפי עומס כדי למקסם מקום, בין אם באמצעות מזלגות כפולים או יחידים.

רק 2 פעימות!

עגלת המשטחים הידנית של טויוטה זמינה במפרט 'הרמה מהירה', מה שאומר שנדרשות שתי פעימות בלבד של יחידת המשאבה כדי להרים את המטען.

אולי גם תאהב

12 סיבות לקנות עגלת משטחים של TOYOTA

עם ניסיון של למעלה מ- 60 שנה  יש לנו משאיות  יד   לכל אירוע וזה חוסך לך כסף.

גלה את כל היתרונות

למה לקנות טויוטה?

אנו גאים להיות מספר 1 בעולם בייצור ציוד לטיפול בחומרים באיכות גבוהה. גלה יתרונות נוספים לעבוד איתנו.

למד עוד

פתרונות השכרת טויוטה

אנו מציעים משאיות השכרה לתקופות גמישות. בין אם במשך ימים, שבועות או חודשים, בהתראה קצרה או מראש: תוכלו לסמוך עלינו.

למד עוד

זקוק לעזרה?

אנו מקלים עליך ליצור איתנו קשר. אתה יכול לשלוח דוא"ל או אם אתה מעדיף להתקשר אלינו. אנו זמינים בימים

ראשון – חמישי, 9:00-17:00

צרו קשר