Skip to main

איזו מלגזה מתאימה לך?

בחירת מלגזה מתאימה עבור העסק היא משימה מורכבת ולא קלה. המגוון הנרחב של המלגזות השונות יוצרים מעט בלבול לגבי בחירת המלגזה שאתם צריכים לעסק. על המלגזה להיות איכותית, יציבה, חזקה ועמידה לאורך שנים על מנת שניתן יהיה לעבוד בה המהירות וביעילות רבה. לכן בעת בחירת מלגזה חדשה לעסק חשוב להתאימה לצרכי העסק בצורה מושלמת.

אילו סוגי מלגזות קיימות?

סוגי המלגזות בשוק מתחלקות לכמה סוגים עיקריים הכוללים:

מלגזות דיזל מלגזות אלה פועלות על דיזל, מתאימות לחללים פתוחים ומצריכים טיפול ותחזוקה תקופתיים הכוללים החלפת מסננים, שמנים של המנוע.

מלגזות חשמליותמלגזות חשמליות פועלת על חשמל וניתנות לטעינה. הם מתאימות לחללים סגורים ומחסנים ואינם מזהמים את האוויר ושקטים מאוד. כמו כן, אין צורך בתחזוקה שוטפת של המלגזה שכוללת החלפת שמנים ומסננים.

מלגזות ידניות – מלגזות אלה מתבצעות באופן ידני ופשוטות להפעלה. הן מצוידות במנגנון חשמלי אשר מאפשר הרמת משא.

כל אחת מהמלגזות מותאמת לעסק בהתאם לצרכיו האישיים ולחללים בהם העבודה נעשית בפועל.

מה חשוב לשים לב בעת רכישת מלגזה חדשה לעסק?

בעת רכישת מלגזה חדשה לעסק יש לשים לב לכמה דברים חשובים על מנת ליהנות ממלגזה יעילה, מהירה, עמידה וחסכונית. דברים אלה כוללים:

סוג ההנעה – יש לשים לב לסוג ההנעה בין אם מדובר על מלגזה ידנית או מלגזה חשמלית. במלגזה החשמלית נוכל לתמרן בין מתחמים שונים וצרים, כך שאנו מקבלים תמורה טובה להשקעה שלנו. מלגזה זאת שקטה ואינה פולטת פיח אשר מזהם את המקום, לכן הרבה מפעלים ותעשיות משתמשים בה במקומות ומחסנים סגורים. לעומת זאת, מלגזה אשר מונעת במנוע בעירה פנימית, יכולה לפעול בכל תנאי מזג האוויר ואינה דורשת טעינה כמו המלגזה החשמלית. עם מלגזה שאת ניתן להשתמש במשטחי עבודה גדולים לאורך זמן.

יכולת נשיאה – יש להתאים את סוג המלגזה שאתם צריכים לצרכי העבודה בה. במידה ומדובר על משקלים כבדים מאוד, יש לבחור מלגזה למשקים כבדים עם יכולת נשיאה גדולה יותר. אך אם מדובר על מטענים פחות כבדים מלגזה עם יכולת נשיאה קטנה תתאים לכם.

גובה ההרמה – גובה ההרמה השכיח ביותר הינו שישה מטרים. אך במידה ומדובר על גובה הרמה גבוהה יותר, יש לבדוק מלגזות עם גובה הרמה למשאות גבוהים יותר. את גובה ההרמה יש להתאים לצרכי העסק ואופי העסק וכמובן הגדול המרחב התפעולי.

מרחב שטח תפעולי – לשטח התפעולי חשיבות רבה בעת בחירת סוג המלגזה לעסק. ככל שמרחב שטח התפעול גדול יותר כך נצטרך מלגזה מתאימה בהתאם לצרכי העבודה. חשוב לקחת בחשבון את שטח החוץ, שטח הפנים או שניהם ביחד בנוסף לכך את רדיוס הפנייה במעברים ורוחב המעבר, מרחקי הנסיעה ותנאי מזג האוויר השונים בעת רכישת מלגזה לעסק.