Skip to main

איך תחסוך אלפי שקלים על מצברים למלגזות?

יש לנו טיפ ששווה זהב! טיפ שיחסוך לך אלפי שקלים!

יש למלא מים במצבר אך ורק לאחר גמר טעינה מלאה של המצבר ולא במהלך יום עבודה כשהמצבר לא טעון במלואו

למה?

טעינת המצבר גורמת לחימומו. כאשר המצבר מתחמם התמיסה שנימצאת בו מתאדה ועשויה לגלוש. גלישת התמיסה (שמכילה חומצה) עשויה גרום למספר נזקים:

1. נזק לתפקוד ותקינות המצבר (כתוצאה מהקטנת ריכוז החומצה)

2. נזק למלגזה (כתוצאה מגלישת החומצה שעלולה להגיע לרכיבים חשובים ולפגוע בהם)

3. נזק לרצפה ואזור המלגזה וסכנה בטיחותית. (כתוצאה מגלישת החומצה)

לעומת זאת, מילוי מים במצבר לאחר טעינה מלאה יבטיח שמירה על ריכוז חומצה מלא שתורם למצב אופטימלי לפעולת המצבר.

אז איך ממלאים מים במצבר?

אחת לשבוע יש לבדוק מים במצבר ובעת הצורך יש למלא מים מזוקקים עד לגובה הרשת העליונה- כאמור רק לאחר טעינה מלאה.

חוסר במים במצבר גורם לייבוש לוחות העופרת והתוצאה היא ירידה בקיבולת ונזק בלתי הפיך למצבר.

חשוב איזה מים ממלאים במצבר?

כן, מאוד.

יש למלא רק מים מזוקקים.

מים מכל מקור אחר, מינרלים או מים מניקוז מזגן ישאירו משקעים או יצפו את הלוחות בתאים של המצבר ויפגעו באורך חייו של המצבר.

על מנת שתעשה שימוש במידע חשוב זה הכנו עבורך תמונה אותה מומלץ לתלות באיזור מילוי המים

שמור,הדפס, גזור והדבק בעמדת הטעינה שלך