Skip to main

ההבדל בין המלגזות החשמליות השונות

מאז שהגיעו לראשונה לא השוק, הפכו המלגזות את חיינו לאיכותיים יותר. הן מאפשרות לעובדי המחסנים לזרז עניינים ולסדר את המחסנים, וכן מספקים לשאר העובדים את היכולת להעביר סחורה ממקום למקום ללא תקלות. כמובן, על מנת לדעת להפעיל מלגזה, יש צורך ברישיון מיוחד. על נהג המלגזה לחדש את הרישיון מדי תקופה ולרענן את כללי הבטיחות. השימוש במלגזות הולך וגובר, בייחוד כאשר מדובר במלגזות חשמליות.

אילו סוגי מלגזות ניתן למצוא?

חברת טויוטה היפנית מציעה מגוון רחב של סוגי מלגזות אמינות וחזקות לעבודות קלות או אינטנסיביות. אלה כמה מבין סוגי המלגזות שכדאי להכיר מקרוב:

  • מלגזה מסדרת Traigo 80 HT – מלגזה זו מיועדת להרמת משאות כבדים, שאותם היא יכולה להרים עד לגובה של כ-6.5 מטרים. המלגזה החשמלית הזו יכולה להרים משאות שמשקלם נע בין 6.0 עד 8.5 טון.
  • Traigo 80V– מלגזה עוצמתית אשר מתאימה לעבודה על גבי משטחים שונים. הדגמים שלה בעלי יכולת הרמה של משאות שמשקלם נע בין 2.0 ל-5.0 טון. כמו כן, הידיות המיוחדות של המלגזה מאפשרות שליטה מלאה בה.
  • 8FBN של 4 גלגלים – מלגזה הפועלת על 4 גלגלים. מדובר במלגזה עמידה ואמינה שאפשר לעבוד אתה לאורך זמן רב. מדובר במלגזה יעילה ונוחה שניתן להחליף את הסוללה שלה בקלות. היא גם עמידה למים ואבק, אינה פולטת גזים רעילים ופועלת בשקט וללא הפרעות.
  • 8FBN של 3 גלגלים – בסדרה זו חלו לא מעט שיפורים שנועדו לשדרג את העבודה. מבין השיפורים השונים ניתן להזכיר את יכולת ההרמה של המלגזה ששודרגה עד 2 טון, עמידות גבוהה למים ואבק, מבנה המתאים לעבודה בחוץ גם בתנאים של גשם, יכולות תמרון גבוהות, מלגזה שקטה שאינה פולטת גזים ורעלים, ולכן מתאימה לעבודה במקומות סגורים.

מדוע בעלי עסקים רבים מעדיפים את המלגזות החשמליות?

המלגזות החשמליות הפכו לנפוצות יותר ויותר לאורך השנים בזכות היתרונות הרבים שהן מספקות. ראשית, הן פועלות בעיקר על סוללה ולא על מנוע, ועל כן אינן פולטות גזים רעילים. כמו כן, כמות הדלק הדרושה להפעלת מלגזה קטנה יותר, ולכן המלגזה החשמלית מאפשרת לחסוך בכסף. נוסף על כך, המלגזה החשמלית בעלת יכולות הרמה טובות ובטיחותיות. המבנה המיוחד שלה נועד למנוע נפילות, חבלות ופציעות. ולבסוף, יכולת הבלימה של המלגזות איכותית יותר, שכן היא מתרחשת באופן חשמלי.

מתחזקים את המלגזה

כדי שהמלגזה תתפקד לטווח ארוך יותר, יש צורך לתחזק אותה כראוי. קיימים שני עניינים שיש להביא בחשבון בעת תחזוקת המלגזה החשמלית. דבר ראשון, אחד הרכיבים החשובים יותר במלגזה הוא המנוע. חשוב לשמור על תקינותו של המנוע ולבדוק אותו מדי תקופה, תוך שאתם נעזרים בצוות של מקצוענים. מעבר לכך, כדאי לרכוש מלגזה בעלת מנוע איכותי, כמו זו שמציעה חברת טויוטה. נוסף על כך, יש צורך לשים לב לחלקים אחרים כמו מערכת הבלימה, ההיגוי וההנעה.

[kkstarratings]