Skip to main

היתרונות הנבחרים של מלגזה חשמלית

הפופולריות של מלגזות חשמליות נובעת לא מעט בזכות מגוון הדגמים שהולך ומתרחב. מנועים חשמליים משופרים וסוללות חזקות יותר מצמצמים את הפער לעומת מלגזות דיזל, אפילו מהפירמות הידועות והמותגים הידועים. אז אמנם אי אפשר לומר שתמיד מלגזה חשמלית תהיה עדיפה של דגם גדול ומסיבי שפועל על סולר, אולם לדגמים החשמליים מגוון רחב של יתרונות נבחרים. יתרונות תפעוליים, יתרונות בתחזוקה, ביחס עלות מול תועלת ואפילו במניעת זיהום אוויר ושקט בסביבת העבודה. המשיכו לקרוא אודות היתרונות הנבחרים של מלגזה חשמלית.

 היתרונות הנבחרים של מלגזה חשמלית לא מוציאה עשן, לא פולטת רעלים

לא סתם בענף הרכב עוברים לכלי תחבורה ממונעי במנועי חשמל או רכבים היברידיים. וזו בדיוק הסיבה שגם מלגזה חשמלית תופסת נפח נכבד מתוך סך המלגזות שנמכרות מדי שנה בשנה. בניגוד לדגמים המונעים בדיזל או בנזין, המנוע החשמלי לא מוציא עשן בכלל. אין צורך במפלט הפולט את הרעלים, את הגזים השרופים. בסביבה שבה לא רוצים עשן, בתוך אולמות ייצור ומסופי טעינה ופריקה, ברציפים, בהעמסה על משאיות ובכל מרכז לוגיסטי שבו רוצים אוויר נקי, להנעה חשמלית יתרון עצום.

ללא סכנת התלקחות, ללא רעש כמעט בכלל

בסביבה שבה מעמיסים או פורקים חומרים מסוכנים, בכל מקום שבו ישנם מצבורי דלקים או חומרים דליקים אחרים, נהוגה שגרת עבודה מאוד מבוקרת. ובסביבה שכזאת טוב שגם רכבי השירות ורכבי העבודה יהיו חשמליים. זה מוריד את סכנת ההתלקחות ובנוסף, מנועי חשמל פועלים כמעט ללא רעש בכלל. ועוד דבר חשוב וראוי לציון: בסביבת עבודה עמוסה, לצד מכונות ייצור, משאיות, המהום מנועים, העובדה שעוברים למנועים חשמליים בהחלט מפחיתה רעשים.

אמינות מופלאה וחיסכון בהוצאות

עוד שני יתרונות מביאה עימה המלגזה החשמלית. ראשית, היא אמינה עד מאוד. אין צורך בתחזוקה יקרה ואין כמעט תקלות מכאניות שמפתיעות בזמן שגרה. נהלי הטיפול פשוטים לביצוע ולמשתמש העסקי, בעל המפעל או מנהל המחסן, מדובר בחיסכון עצום בזמן, בכוח עבודה וגם בכסף. ברכישה, בתפעול ובתחזוקה, לסוג זה של מלגזה היכולת לחסוך עוד ועוד. ואם לא די בכך, הרי שעלות הרכישה משתלמת במיוחד, אפילו של מלגזה מתקדמת, חדישה (לא משומשת).