Skip to main

היתרונות של מלגזות חשמליות מבית טויוטה

טויוטה, אחד ממותגי הרכב הפופולריים והאהובים בישראל משווקת גם רכבי עבודה ומלגזות. למרות שליישומים מסוימים טוב להשתמש במלגזות דיזל, למרבית הצרכים, פריקה, טעינה, טיפול בסחורות ומטענים, מלגזות חשמליות  תהיינה עדיפות. הכירו את היתרונות של המלגזות הללו, מבית טויוטה.

אמינות גבוהה ותפעול נוח

הדגמים השונים של מלגזות חשמליות מבית טויוטה מצטיינים בעיצוב נאה. אבל לא בגלל הסיבה הזאת לבדה הם פופולריים כל כך. היתרונות הראויים יותר לציון הם האמינות הגבוהה והתפעול הנוח. מכיוון שמדובר בכלי לביצוע משימות חשובות לשרשרת אספקה או ייצור, איש איננו מעוניין במלגזה שנוטה לקלקולים. האמינות באה לידי ביטוי במינימום טיפולים ומקסימום ביצועים. תפעול נוח משיג חיסכון ניכר בזמן עבודה, בכל משימה.

שלל דגמים למיטב היישומים

נבחרת המלגזות החשמליות מבית טויוטה מאפשרת לכל אחד לבחור בדיוק את הדגם או הדגמים לצרכים שלכם. אם היישום המרכזי יהיה אספקת סחורות מהמחסן המרכזי, דגם זריז שיכול לנוע בין מעברים צרים יוכל להתאים מאוד. אם נדרש דגם לפריקת משאיות ענק, מלגזה חשמלית חזקה ביותר של טויוטה תהווה בחירה מצוינת. ניתן לבחור דגמים ניידים בני 3 גלגלים או דגמים מסיביים עם 4 גלגלים וכושר הרמה משופר. אם היישום הנדרש כולל הרמת משקלים כבדים במיוחד, אפילו הרמת 8 טון תהיה אפשרית עם מנוע חשמלי רב עוצמה. זקוקים להפעלה בסביבה מאובקת או לחה? דגם חשמלי ייעודי יעזור לכם בכך.

בטיחות מלאה בעבודה

טויוטה מקפידה לייצר מלגזות איכותיות בלבד, שמספקות ביצועים לצד בטיחות מלאה בעבודה. הבטיחות מתבטאת בגלגלים איכותיים ומערכת הנעה משוכללת, לנסיעה גם במשטחים קשים. הבטיחות ממשיכה בתא מתוכנן היטב עבור המפעיל, עם ראות מיטבית וגג חזק.

דגמים החשמליים מתאימים מאין כמותם לנסיעה ועבודה גם באזורים עמוסים, במפעלים, שטחי פריקה וטעינה ועוד. בדיקות ובקרת איכות מחמירות מבטיחים שכל דגם חדש יהיה משוכלל יותר ויחד עם זאת גם בטוח מאוד ונוח לעבודה. יתרונות נכבדים, ללא ספק, אך יש עוד. טויוטה מציעה תנאי תשלום מצוינים, אפשרויות לרכישת דגמים חדשים, דגמים יד שניה במצב מעולה וכן השכרה ושירות תחזוקה מקיף.