Skip to main

השכרת מלגזות או רכישת מלגזות? מה יותר מתאים לעסק שלך?

לא מעט חברות מתמודדות עם השאלה: "האם להשכיר מלגזות או לקנות מלגזות?". יש לא מעט יתרונות וחסרונות בשתי הבחירות ולכן הבחירה עלולה להיות קשה. אם כך, מהם היתרונות של השכרת מלגזות?

במאמר זה נסביר מתי מתאים לעסק להשכיר מלגזה או לרכוש מלגזה אחת או כמה, מה הם ההבדלים התפעוליים והכלכליים בעת תשלום שכירות ארוכת טווח או קצרת טווח.

רכישת מלגזה

רכישת מלגזה יכולה להיות רלוונטית אם יש כסף לצורך כך ויש צורך במלגזה חדשה לעסק. מלגזה בבעלות עצמית תהיה נכס במאזן וניתן לעשות בה כל העולכה על רוחכם מבלי שתצטרכו להיות מודאגים ממה שקורה לאחר סיום חוזה שכירות.

יחד עם זאת יש דברים שצריך לשים אליהם לב. הבה נסתכל על היתרונות מול החסרונות של רכישת מלגזה:

ברכישת מלגזה אתה אחראי לתחזוקה ולתיקונה של המלגזה

השקעה ברכישה מחייבת הון עצמי

ערך המלגזה יורד עם הזמן

יש לקחת בחשבון השכרת מלגזה חליפית במידה וקורה נזק למלגזה

עליך להתעסק במכירת המלגזה כשתסיים להשתמש בה

אתה הבעלים של המלגזה ויכול לעשות בה כל העולה על רוחך במסגרת סימון CE

אשר נחשב כרכוש במאזן ומקבל עליו פחת

השכרת מלגזה לטווח ארוך כולל שירות הכל כלול

רוב חברות המלגזות מציעות השכרת מלגזה לטווח קצר וארוך. המון בעלי עסקים מעדיפים להשכיר מלזה לטווח ארוך ולהשתמש בה למשך זמן ארוך יותר במקום לקנות מלגזה חדשה. כך, בעל העסק נמנע מעלות ראשונית גבוהה ומקבל שירות חלקי חילוף ועוד. השכרת מלגזה לטווח ארוך מאפשרת לעסק להתפתח בתחומים נוספים ולא לבזבז את הכסף על מלגזה חדשה, במידה והכסף לא קיים ויש לקחת הלוואות רבות בשביל הרכישה.

ההמלצה שלנו היא להשכיר מלגזה לטווח ארוך עבור פרויקטים ספציפיים, כשבעל העסק מעוניין בהוצאה חודשית קבועה ולא משתנה ובמקרה של שינויים מתוכננים בייצור.

השכרת מלגזות לטווח קצר

השכרת מלגזות לטווח ארוך בעלת יתרונות רבים, אך שכירות לטווח קצר יכולה להיות גם פתרון מצוין במגוון מצבים, כגון עונות שיא, זאת בשל הסיבה שהוא מאפשר הוזלת עלויות מתחת לעונה, בזמן שאין צורך במספר רב של מלגזות. לדוגמא: במהלך עונת החגים, כשיש פיקים וצורך יותר גדול במוצרים.

אנחנו ממליצים לכם על השכרת מלגזה לטווח קצר בזמן ש:

  • בזמן שיש צורך במלגזה לתקופה קצרה
  • בזמן שקיימת עצירה עונתית בעסק
  • בזמן של אי וודאות
  • בזמן שיש צרכים דחופים
  • בזמן שיש פיקים של לחץ וביקוש גבוה לסחורה

אנו כאן כדי להתאים עבורכם את המלגזה המתאימה ביותר עבורכם ושיטת הרכישה הטובה ביותר עבורכם. השכרת מלגזה או רכישת מלגזה בתנאים טובים ואיכות מקסימלית. יש מגוון סוגים של מלגזות, מלגזות דיזל, מלגזות חשמליות וכל אחת בעלת יתרונות וחסרונות שונים, צוות מיומן ומקצועי ידע להתאים עבורכם את המלגזה המתאימה ביותר עבורכם, העונה על צרכיכם.