Skip to main

השכרת מלגזות חשמליות

מלגזות הן כלי הכרחי לעבודה במפעלים וחברות ייצור שונות במהלך העבודה. המלגזות מגיעות בגדלים וסוגים שונים וכוללים בהתאם לצרכי העסק. לכן בעת השכרת מלגזה חשוב להתאים את סוג המלגזה בהתאם לצרכי החברה ולזמן שאתם צריכים את המלגזה. במידה ומדובר על תקופה ארוכה תוכלו להשכיר מלגזות ידניות או חשמליות לתקופה ארוכה.

אילו סוגי מלגזות קיימות?

קיימים סוגי מלגזות שונות הכוללות: מלגזות חשמליות, מלגזות ידניות ומלגזות דיזל. הסוגים השונים נבדלים זה מזה בגודלם, מסתם, חוזקם ופליטת מזהמים. את המלגזות יש להתאים לצרכי העסק. ישנים מלגזות חשמליות צרות וניידות המתאימות לעבודה במתחמים סגורים, לעומת זאת ישנם מלגזות כגון מלגזות דיזל אשר מתאימות לעבודה בשטחי עבודה פתוחים עקב גודלם ומסתם הגדולה. לכן בעת השכרת מלגזות חשמליות יש לוודא לאיזה צרכים ולאיזה תקופה אתם צריכים אותם ובהתאם לכך להשכיר את המלגזות המתאימות.

איך נדע איזו מלגזה מתאימה לנו?

על מנת לדעת איזה מלגזה מתאימה לנו ולצרכים האישים שלנו, יש לוודא את הצרכים שלנו מהמלגזה שאנו רוצים לעבודה איתה בהתאם לעבודה. במידה ומדובר על מתחמי עבודה גדולים יש צורך במלגזות שיכולות לשאת מטענים כבדים ועל כן נצטרך מלגזות חשמליות עוצמתיות וגדולות שיכולות לשאת מטען כבד. באמצעות מלגזות אלה נוכל לעבודה בצורה יעילה  ונכונה  ולסחוב מטענים רבים מאוד במהלך העבודה. לכן בטרם השכרת מלגזות חשמליות חשוב לדעת איזה מלגזה מתאימה לצרכי העסק.

קניית מלגזות או השכרת מלגזות זאת השאלה

אם אתם עסק קטן או בינוני שאינו משתמש באופן תדיר עם מלגזה אלא רק לפרויקטים קצרים או לתקופות קצרות, עדיף לכם להשכיר מלגזות חשמליות ולא לרכוש. באמצעות השכרת מלגזות תוכלו לחסוך בהוצאות העסק וההשקעה אשר כרוכה בתחזוקת מלגזה וכך לחסוך במאות ואלפי שקלים של רכישת מלגזה חדשה.

השכרת מלגזות חשמליות – ההבדלים בין הדגמים השונים

החלטתם לשכור מלגזה מזל טוב, רגע לפני שאתם מחליטים על המלגזה שאתם רוצים חשוב שתדעו שקיימים הבדלים שונים בין הדגמים השונים. כך למשל ישנם דגמים אשר קיימים חלקי חילוף זמינים בארץ לעומת כאלה שלא. ישנם מלגזות חדישות שבקושי השתמשו בהם לעומת מלגזות שעברו לא מעט קילומטרים וכן רוב המלגזות להשכרה מגיעות עם שלט היצרן ועם מגבלות שונות אשר מונעות עוגמת נפש וסיכוני בטיחות חמורים לכן חשוב לשים לב לכך.

כיצד מתבצע הליך השכרת מלגזות חשמליות?

השכרת מלגזה חשמלית היא בהתאם לפרק זמן שאתם מעוניינים בה. היא יכולה להיות לפי שעות, חודשים, ימים או אפילו שכירות קבועה לאורך זמן. כך שאם אתם עובדים באופן תדיר עם מלגזה תוכלו להשכיר מלגזה לאורך זמן רב ולשלם שכירות קבוע מדי חודש. בנוסף לכך, במידה ואתם צריכים מפעיל מלגזה תוכלו לקבל שירות זה בתוספת תשלום. וזאת מאחר שהפעלת מלגזה דורשת רישיון מלגזה. כמו כן, רצוי להגיע עם אדם שמבין בענייני מלגזות ושיש לו ידע בתחום על מנת שלא ינסו למכור לכם מלגזה שלא מתאימה לצרכים האישיים שלכם. וחשוב לבדוק את הארכת ההשכרה והעליות השונות במידה ותרצו להמשיך.