Skip to main

כל החידושים במלגזות חשמליות

מלגזות חשמליות הפכו לכלי הרכב הפופולארי והיעיל ביותר לעבודה בתעשייה ומפעלים. באמצעות מלגזות אלו ניתן לעבוד בצורה יעילה, נוחה ובטוחה ואף להגיע למקומות צרים שבמלגזות רגילות לא ניתן להגיע. מעבר לכך, מדובר על יכולת הרמה גבוהה ביותר, הפסק עבודה מרשים, עמידות לאורך שנים וכמובן צריכת דלק חסכונית.

החידושים בתחום המלגזות החשמליות

תחום המלגזות עבר שינויים רבים בשנים האחרונות הן בתחום הבטיחות והן בתחום יעילות העבודה. חידושים ופיתוחים אלה שיפרו משמעותית את יעילות וזמן העבודה והם חלק בלתי נפרד מהעבודה. חידושים אלה כוללים:

חידושים אלקטרוניים – במלגזות חשמליות ניתן להתקין תוכנות אלקטרוניות אשר עוזרות לעקוב אחרי ביצועי המלגזה בצורה יעילה וקלה וכן לתעד מהירויות נסיעה, חבטות שספגה המלגזה בעבודתה, סנסורים אופטיים אשר מתריעים על זיהום בזמן המנוע ועוד.

שיפורים ארגונומיים – מלגזות חשמליות כוללות שיפורים ארגונומיים שונים אשר מקלים על הנהג עצמו בעת הנהיגה ומונעים פציעות ומחלות מקצוע. הודות לשיפורים אלה ניתן להקל על הנהג בעת הנסיעה ולשמור על בריאותו ובטיחותו במהלך העבודה. מושב אורטופדי לבלימת זעזועים, מושב מסתובב להקלה בעת רוורס ועוד הם חלק מהשיפורים הארגונומיים.

שיפורים במנגנון ההנעה – המלגזות החשמליות פועלות במנגנון הגנה , ACמנגנון זה עוזר ליעילות האנרגטית ומאפשר ביצועים טובים יותר במלגזה. דבר זה מפחית את הוצאות האחזקה של המלגזה.

מלגזות ייעודיות – הודות למלגזות חשמליות ישנן מלגזות ייעודיות אשר נועדו לעבודות ייחודיות שונות בין אם מדובר על פעילות מסוימת או ענף מסוים. מלגזות אלה מתוכננות ומיוצרות בהתאם לאופן העבודה הייחודי.

מנגנון בטיחות – מנגנון הבטיחות במלגזות חשמליות הוא מהמתקדמים ביותר. מדובר על מנגנון אשר מתריע במצבים שמישהו מתיישב על המלגזה לנוח, או שהופעלה בטעות. מלגזות אלה כוללות מערכות בקרה מתקדמות ביותר אשר מתריעות לנהג במצבים שונים בין אם מדובר על הפעלה בלתי מכוונת, שינה ועוד.

הרמת משאות כבדים – המלגזות החשמליות יכולות להרים משאות כבדים מאוד הודות למרכז הכובד שלהן שנשאר יציב לאורך הרמת המשא. יציבות זאת מאפשרת עבודה יעילה ובגובה רב.

צמיגים חזקים – צמיגי המלגזה חזקים ומותאמים לעבודה עם תנאי שטח בעייתיים וקשים. בנוסף לכך, הם יעילים לאורך זמן, אינם משאירים סימנים ובעלי מבנה מיוחד אשר מגן על מפעיל המלגזה.

שיפור יציבות המלגזה – המלגזות החשמליות מגיעות עם מערכת בקרת יציבות מתקדמת וחדישה אשר עוזרת להגן על מפעיל המלגזה במצבים מסוימים.

שיפור בצריכת הדלק – שיפור המנוע ואלמנטים נוספים במלגזות עוזרות לחסוך בצריכת הדלק של המלגזה, דבר זה מקל עד מאוד על החברה.

זווית ראיה נרחבת – הודות לזווית הראיה ניתן לראות טוב יותר את המרחב עצמו ולפעול בהתאם. כך שאם אנו נמצאים בשטחים קטנים באמצעות זווית ראיה נרחבת אשר קיימת במלגזות עצמן ניתן להימנע מתאונות עבודה וכן לבטל שטחים מתים.

חידושים אלה מקלים מאוד על הנהג עצמו וכן עוזרים לייעל את העבודה בצורה בטיחותית, קלה ונוחה ולהימנע מתאונות עבודה במהלך העבודה.