Skip to main

ליסינג וטרייד אין למלגזות TOYOTA

חדש בישראל: צי מלגזות הדיזל והחשמל המובילות בעולם מבית TOYOTA– עומד לרשות העסק שלך באפשרות של ליסינג או טרייד אין

מתלבט לגבי המלגזה המקצועית הבאה לעסק שלך? מחפש את הפתרון שיתאים בדיוק לעסק שלך אבל מתקשה לבחור מבין ההצעות הרבות הקיימות בשוק המלגזות?

כאשר חברה בינלאומית כמו TOYOTA מעמידה לרשותך את צי המלגזות המקצועי שלה בתנאים גמישים ואטרקטיביים, ההחלטה שלך קלה יותר.

על פי סמנכ"ל השיווק והמכירות של יוניון רכב תעשייתי, יבואנית מלגזות TOYOTA בישראל, החברה שמה לעצמה כמטרה להציע מוצר איכותי ובינלאומי- בתנאים המותאמים בדיוק לצרכים של השוק המקומי. החל מתנאי אספקה מידיים, פריסת מוסכים ארצית על מנת להבטיח את זמינות השירות, וכלה בתנאי המימון וההשכרה.
מלגזה חשמלית סדרת משקל כבד 80V

המלגזות מוצעות במגוון מסלולי ליסינג, טרייד אין ורכישה המבטיחים התאמה מקסימלית לעסקים קטנים ולתאגידים גדולים כאחד:

מסלול של ליסינג מימוני  או תפעולי – ממש כמו ברכב פרטי הלקוח נהנה מפריסת תשלומים בהתחייבות לתקופה ארוכה (עד כ-5 שנים).

מסלול השכרה עם אחזקה – ההשכרה נעשית על בסיס תשלום חודשי קבוע וידוע מראש, עם אפשרות להשכרה מידית לטווח קצר (כשבוע) ועד לטווח ארוך של כ-5 שנים, כאשר העלות היחידה אותה נושא הלקוח היא עבור הביטוחים ועבור הדלק או החשמל.

צפו >> השכרת מלגזות

ניתן לקבל את המלגזות הבינלאומיות של TOYOTA גם לתקופות השכרה קצרות. בזמנים בהם ישנה עלייה בצורך ובעבודה תוכל לקבל את המלגזה באופן מידי לתקופות התפוקה הגבוהות.

מסלול הקניה – רכישת מלגזה הנה החלטה כבדת משקל (תרתי משמע) ולכן כל לקוח נהנה מיחס אישי ופתרונות מימון הנתפרים במיוחד בהתאם ליכולותיו וצרכיו, ונועדו להבטיח לו לא רק מחיר אטרקטיבי למוצר בינלאומי אלא גם כלי בעל ערך גרט והחזר השקעה מעולים כאשר בבוא היום יחליט למכור את המלגזה.

מסלול טרייד-אין –  מסלולי הטרייד-אין של TOYOTA מאפשרים ללקוח למכור את המלגזה הישנה שברשותו ולהחליפה למלגזה חדשה בתום תקופה המוגדרת בהסכם הטרייד-אין.

שירותים נוספים:
ישנן מגוון  של אפשרויות לאבזור ותוספות משלימות.

מילה על תחזוקה – כאש המלגזות של Toyota לא מתקלקלות – אתה נהנה מעלות תחזוקה זולה למלגזה שלך.

כשאתה משתמש במלגזה של TOYOTA מלבד איכות וביצועים ברמה בינלאומית, אתה גם מקבל מעלויות תחזוקה נמוכות יותר באופן משמעותי יחד עם מחזורי טיפול ארוכים יותר ביחס למלגזות אחרות בשוק.

מלגזת traigo

שירות לאחר המכירה או ההשכרה

Toyota ספקית מובילה של מלגזות חדשניות כבר מעל 60 שנה. המלגזות של TOYOTA כבר נמכרו למעל מ-3 מיליון לקוחות מרוצים מסביב לעולם ב-200 מדינות. החתירה למצוינות והמחויבות לאיכות בכל שלב ייצור המלגזות הם אלה שהפכו את חברת טויוטה למותג מלגזות בינלאומי – המצוינות של Toyota נמשכת גם אחרי המכירה של המלגזה ללקוח וזאת כדי לוודא שהלקוחות של Toyota תמיד יהינו משירות אמין ומקצועי משולב עם יחס אישי למשך כל התקופה של השירות.

נשמע לכם טוב – איך מתחילים?

מלא את הפרטים שלך וגם אתה תוכל להצטרף למשפחת המלגזות של TOYOTA וליהנות מאיכות בינ"ל – בתנאים חסרי תקדים.

[kkstarratings]