Skip to main

למה חשוב להכיר הבדלים בין מלגזות שונות

הבדלים בין מלגזות שונות

אם בשעה טובה זו הפעם הראשונה שבה אתם קונים מלגזה, יש לנו המלצה חשובה בשבילכם. לא רק שכדאי לבחור מלגזה שמיוצרת על ידי חברה מהשורה הראשונה. בנוסף, כדאי להכיר את ההבדלים הדי משמעותיים בין סוגים שונים של מלגזות. אם לא מביאים בחשבון כמה וכמה הבדלים מרכזיים, אפשר לבחור דגם מצוין, אבל כזה שלא יתאים כל כך לצרכים השוטפים שלכם.

הגדירו היכן תפעל המלגזה

אחד ההבדלים המרכזיים בין סוגים שונים של מלגזות הוא המנוע או צורת ההנעה. אם היא צפויה לפעול בעיקר במקום סגור ואם חשוב שהיא לא תפלוט עשן ותפעל עם מינימום רעש, אז נכון יהיה לבחור דגם חשמלי. הנעה חשמלית, עם סוללה חזקה, לא כרוכה בשריפת דלק ואפשר לצפות ליחס עלות תועלת מצוין. אם מחפשים כלי לפריקה, טעינה וביצוע משימות בסביבה פתוחה, כשצריך יותר כוח ועוצמה, אפשר להביא בחשבון את המלגזה שמשתמשת בכוח של מנוע דיזל. מנוע זה שהוא עשוי להיות רועש, מפיק כוח עצום. זהו פתרון מעולה לתעשייה, למרכזים לוגיסטיים, להטענת משטחים כבדים ועוד.

עד כמה צריך יכולת תמרון

לפעמים תידרש מלגזה שיש לה יכולת תמרון מעל ומעבר. לפעמים אפשר להסתפק בדגם חזק עם פחות יכולת תמרון. תמיד צריך לבדוק את רוחב הכלי, לבדוק את יכולת ההיגוי וגם את העבירות. למשל, אם צריכים יכולת מעבר במעברים צרים, לא יהיה היגיון בבחירה של כלי יותר מדי רחב וכבד. אגב, לגלגלים יש השפעה לא רק על התמרון. אם מדובר במלגזה גדולה וכבדה, שנועדה לפריקה של משקלים עצומים, אפשר להצטייד בכלי עם צמיגים מחוזקים או כפולים.

בודקים גם את אופן התחזוקה

לפני שבוחרים במלגזה, תמיד התעדכנו לגבי אופן התחזוקה והאמינות. טויוטה משווקת גם בארץ מגוון רחב של מלגזות למכירה, לכל גובה של הרמה, למשקלים כבדים או בינוניים, עם יכולת תמרון וצורך בתחזוקה פשוטה למדי. האמינות הידועה ניכרת היטב בתחזוקה שוטפת וכן בבטיחות בעבודה. נציג החברה יוכל לסייע לכם לבחור את הפתרון האידיאלי לצרכי העסק או המפעל שלכם.