Skip to main

למה חשוב להשתמש במלגזות בעבודה?

בין אם יש לכם עסק גדול או עסק מתחיל, אם העבודה שלכם דורשת שינוע של משטחים למינהם, אתם חיבים שיהיה לכם בעסק מלגזות. יש מבחר סוגים של מלגזות: מלגזות ידניות, מלגזות חשמליות, מלגזות עם מנוע שריפה פנימי כמו בנזין, או דיזל או גז. המלגזה חייבת להיות מותאמת לצרכים של העסק שלכם ויש לבחור את סוג המלגזה בהתאם.

מהי מלגזה וכיצד היא משרתת את הצרכים שלנו במהלך העבודה?

מלגזה היא כלי רכב משא ממונע, אשר מטרתו להעמיס ולהוביל מטענים כבדים בגדלים שונים למרחקים שונים. בזכות הזרועות העשויות פלדה של המלגזה אפשר לאסוף את המטען ולמקמו באזור שונה. בזכות המלגזה העבודה השוטפת הרבה יותר יעילה. ברוב המקרים ניתן למצוא מלגזות במפעלים, חברות תעשייתיות, מסחריות וכדומה.

מהם סוגי המלגזות הקיימים בשוק?

מלגזות ידניות: מדובר במלגזות קלאסיות, שרובינו מכירים. התפעול של מלגזות ידניות הוא קל ולא מצריך ידע מסוים. עם מלגזות אלה אפשר לעבוד בתוך שטחים סגורים ופתוחים, ובהתאם לגודל המלגזה ניתן לסחוב משאות כבדים.

מלגזות חשמליות: מדובר במלגזות הפועלות על בסיס חשמל. מלגזות חשמליות חסכוניות מאוד, הן אינן מרעישות ולא פולטות עשן. בזכות כל זאת, קל מאוד לעבוד איתן בתוך מבנים סגורים, שבילים ומסדרונות צרים.

מלגזות דיזל, בנזין, גז (מלגזות על מנוע שריפה פנימי)-  מדובר במלגזות בעלות יכולת לסחוב סחורה כבדה במיוחד והשימוש בהן הוא שכיח מאוד. מלגזות דיזל מאפשרות עבודה בכל מזג אוויר ולכן גם במצב של גשם בשטחים חקלאיים ושטחים פתוחים אפשר לעבוד יותר בקלות.

כדי לבחור מלגזה יש להתאים את סוגה אל מאפייני העסק וצרכי העסק. יש לקחת גם בחשבון את תדירות השימוש במלגזה.