Skip to main

מה הם הנתונים שבהם יש להתחשב בעת בחירת עגלות משטחים

עגלות משטחים

כל ארגון או חברה המחליטים על הקמת מפעל לוגיסטי נדרשים להתמודד עם אתגר שינוע הסחורות והמטענים בדרך הבטיחותית והיעילה ביותר. מבין סוגי הציוד החשובים ביותר הנמצאים במחסן לוגיסטי כזה, בולט תפקידן של עגלות משטחים (בין אם עגלות משטחים חשמליות או עגלות משטחים ידניות), ולכן, עגלות משטחים איכותיות נחשבות בגדר חובה בכל מחסן / מפעל לוגיסטי המחשיב את עצמו כרציני. בשל התפקיד החשוב שאותו ממלאות עגלות המשטחים בשינוע המטענים, ישנה חשיבות עליונה לבחירת העגלות המתאימות ביותר למשימות המוטלות עליהן. בין שאר הקריטריונים בבחירת עגלות משטחים, נוכל למצוא את הצורך בידיעת היקף משוער של המטענים שיטופלו, את נתוני המרווחים בין המדפים (שמכתיבים את נתוניהן הפיזיים של עגלות משטחים חשמליות או עגלות משטחים ידניות), את ההעדפה בין עגלה חשמלית לעגלה ידנית וכן הלאה.

מה הם הנתונים שבהם יש להתחשב בעת בחירת עגלות משטחים?


עגלה מתקפלת או קבועה – עגלות מתקפלות תופסות פחות מקום בעת אחסונן, והיות ו"מקום" הוא משאב יקר במחסנים ובמפעלים הלוגיסטיים, זו עשויה להיות אופציה ששווה יהיה לכם לשקול.
עומס וכושר נשיאה – עגלות משטחים נועדו לשינוע מטענים ממקום למקום בתוך המחסן, אל המחסן ומחוץ לו. לכן, חשוב להתאים את כושר הנשיאה שלהן לטווח עומסי המטענים האפשרי הנדרש.
חומרים – עגלות משטחים איכותיות עשויות מחומרים איכותיים ומיוצרות על ידי חברות מוכרות ומהימנות. על אף שיתכן כי ניתן למצוא אפיקים אפשריים לצמצום העלויות, חשוב שלא להתפתות ולא לרכוש עגלות משטחים שהן מתוצרת מפוקפקת, אלא לבחון את האופציה לצמצם את העלויות בדברים אחרים.
בעת בחירת עגלות משטחים ידניות חשוב לבדוק אם לעגלה יש ידית נשיאה והזזה נוחה, מכיוון שידית זו ניתנת לקיפול, ומקום, כפי שהזכרנו קודם, הוא אחד מהקריטריונים החשובים לבחירת ציוד שינוע (או כל ציוד שהוא) למחסן.

יוניון רכב תעשייתי – עגלות משטחים, מלגזות וציוד שינוע

חברת יוניון רכב תעשייתי – המשווקת הרשמית בישראל של המלגזות וציוד המחסנים של חב' TOYOTA. החברה התחילה את דרכה העסקית בישראל כחט' המלגזות והמשאיות בקבוצת החברות של יוניון מוטורס, ותפקדה באופן זה, עד הקמת חברת יוניון רכב תעשייתי ב-2017. עם השנים גדלה החברה, התפתחה וצברה לקוחות מרוצים, וכיום, היא נמנית על יבואני ציוד השינוע הבולטים והמובילים בישראל.

מאות לקוחות עסקיים (גדולים וקטנים) כבר נהנים כיום משירותיה של החברה. אף אתם מוזמנים להצטרף אליהם!
חייגו 9232* כבר היום (או צרו קשר דרך הטופס הייעודי באתר)!