Skip to main

מהם היתרונות של עגלה חשמלית?

עגלות חשמליות נקראות גם עגלות משטחים. באמצעותן מעבירים במהירות משטחים, מעמיסים ופורקים מטענים. זהו אחד מהכלים החיוניים ביותר לעבודה לוגיסטית וכל חברה או מפעל עם מרכז לוגיסטי, חייב עגלה חשמלית. במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא את כל מה שצריך לדעת על עגלות חשמליות.

מה הם השימושים של עגלה חשמלית?

כדי לשנע סחורות ממקום למקום, להקים מדפים לסידור הסחורה כדי להקל על עבודת המחסנאים ולייעל אותה, חשוב שתהיה ברשות המפעל או החברה עגלה חשמלית. מהמרכזים הלוגיסטיים יוצאת הסחורה לנמלים, לחנויות וללקוחות וקיים צורך בעגלה חשמלית שתעביר את הסחורה מהמפעל למרכז הלוגיסטי וממנו ללקוח. כך שתפקידה המרכזי של העגלה החשמלית הוא לשנע סחורה ומוצרים לתוך מחסנים גדולים או למרכז לוגיסטי ומשם ליעדים שונים. כדי לדעת איזו עגלה חשמלית נדרשת, יש להכיר את הסחורה ולדעת מה משקלה והיקפה.

מה ההבדל בין מלגזות לעגלות חשמליות?

מלגזות ועגלות חשמליות נועדו לשנע סחורה ממקום למקום. ההבדל ביניהן נעוץ בגודלן. עם מלגזות קשה יותר לעבוד במחסנים בהם הסחורה מסודרת בצפיפות במחסנים, משום שהן מסיביות מדי. עגלות חשמליות הן קטנות יותר ויכולות לעבור במעברים הצרים. בנוסף, עגלות חשמליות לא מיועדות רק לצורך הרמה ושינוע סחורה במקומות סגורים, כי אם גם לעבודה עם למשאיות. חלק מהציוד הוא כבד מאוד והעמסה או פריקה ידנית מהמשאית אינו אפשרי, אלא באמצעות עגלת משטחים חשמלית. הבדל נוסף בין מלגזה לעגלה חשמלית הוא שההוצאות והתחזוקה של מלגזה גבוהות יותר ואף מורכבות יותר בגלל הצורך ברישיון להפעילה.

היתרונות של עגלות חשמליות

עגלה חשמלית מהווה פתרון חכם, בטוח ויעיל להנעת מטענים. זהו כלי בעל מאפייני ארגונומיה ובטיחות המאפשר לשמור על בטיחות עבודה אופטימאלי, עבודה אפקטיבית ותחזוקה פשוטה ונוחה. כל היתרונות הללו יכולים לחסוך לעסק הרבה מאוד כסף ולהעלות את תקני האיכות שלו לרף גבוה. עגלות המשטחים מכילות חידושים טכנולוגיים המאפשרים שינוע וכושר הרמה יוצאי דופן, תוך עמידה בסטנדרטים מחמירים ביותר. העגלות החשמליות מאופיינות בהפעלה קלה, נוחה ופשוטה. העגלה החשמלית היא בעלת מבנה צר ומיועדת בעיקר לחללים פנימיים ולנסיעה אופקית, לפריקה והעמסה של משטחים. היא בעלת יכולת תמרון גבוהה וידיות נהיגה ארגונומיות ונוחות וכפתורי הפעלה נגישים לנוחות מרבית בזמן ההעמסה והשינוע. לסיכום, עגלה חשמלית היא פתרון נהדר לשינוע סחורה במפעל או במחסן, לנשיאת משאות כבדים ומטענים. הצורך לשנע חומרים וסחורות כבדים הופך אותה לכלי הכרחי ביותר.