Skip to main

מה כדאי לדעת על מלגזות

אם יש לכם עסק שמוכר סחורה, בין אם יש בו סדנת עבודה ובין אם יש בו מחסן או שמדובר על מפעל ייצור, אתם תהיו חייבים מלגזות. למה? כי אתם צריכים דרך להגיע אל הסחורה שעל המדפים ולסדר אותה ויותר מזה, אתם צריכים להיות עם יכולת לשנע אותה, להרים אותה ולעשות איתה מה שאתם צריכים.

מלגזות הן אלו שנותנות את המענה, והן יכולות להגיע בגדלים שונים ועם מפרט שונה בכל מה שנוגע ליכולות שלהן. יש להן יכולות שונות וקיבולות שונות ומלגזה יכולה לשאת בין טון אחד ל-5 טון. כיום יש גם מלגזות דיזל ומלגזות חשמליות ולכל אחת יש את היתרונות שלה.

מלגזות דיזל

יש אם כן סוגים שונים של מלגזות ובהן יש מלגזות דיזל. יש כאלו עם 4 גלגלים ויש עם 6 גלגלים, ויכולת ההמסה שלהן היא בין 1.5 ל-5 טון. מה שחשוב לדעת על מלגזות הדיזל הוא שהן קודם כל יעילות וחסכוניות. עסק שבו המלגזות עובדות לא מעט הוא עסק שגם מוציא עם דלק לא מעט אבל מלגזות דיזל נחשבות לזולות יותר וחסכוניות יותר.

מלגזות דיזל בגודל המתאים מתאימות במיוחד לעבודה מחוץ למבנה ויש להן יכולות שינוע של עומסים בינוניים עד כבדים מאוד. חשוב לבחור מלגזה עם ראות מצוינת ועם קצוות קלשונים בכל גובה בשביל שהשינוע יהיה בטיחותי יותר.

מלגזות חשמליות

עוד סוג של מלגזות הן המלגזות החשמליות. מלגזות חשמליות הן קודם כל מלגזות נקיות יותר, מלגזות שמתאימות יותר לעידן הנוכחי בו יש מאמץ עילאי לשמירה על כדור הארץ ועל חיסכון באנרגיות מזהמות, ומלגזה חשמלית בהחלט מתאימה לרוח הזו.

מלגזות חשמליות אלו גם מלגזות חסכוניות מאוד. בגלל שמחיר הדלק נחשב לגבוה שימוש במלגזות חשמליות יכול להיות פתרון מעולה עבור מי שרוצה גם לתרום לשמירה על הכדור וגם לחסוך לא מעט כסף.

הן אידיאליות לעבודה מאומצת והן יעילות בצריכת אנרגיה כמו שציינו, ויש להן בצוע נהיגה והרמה מצוינים. ההידראוליקה שלהם מתקדמת כך שכל העבודה זורמת יותר ונוחה יותר.

הדבר החשוב ביותר – בטיחות!

אם אתם מחפשים מלגזות לעסק שלכם, יש לכם אפשרויות רבות בהן כפי שציינו מלגזות דיזל ומלגזות חשמליות אבל יש דבר אחד שאתם חייבים לוודא והוא הבטיחות. בטיחות זה אומר קודם כל עמידה בתקנים הרלוונטיים וזה גם אומר שדה ראייה טוב ואמצעי בטיחות איכותיים (כמו בלם)

אם אתם מחפשים מלגזות איכותיות ובטיחותיות אתם צריכים לבחור את החברה הטובה ביותר בתחום בשביל זה. אל תתפשרו על פחות מהחברה הטובה והבטיחותית בתחום גם אם זה יעלה לכם מעט יותר.