Skip to main

מי צריך מלגזה?

פיתוחן של מלגזות המסוגלות לשינוע ולוגיסטיקה בהיקפים גדולים, השפיע ועדיין מהווה פקטור מכריע בסחר של יבוא ויצוא סחורות לארץ ובעולם. כל יבואנית ויצואנית, המייבאת סחורות בהיקפים גדולים, חייבת שתהיה לו מלגזה מאסיבית ומשוכללת שתצליח "לעשות סדר" במחסן ושיהיו לה פונקציות משוכללות בשינוע, הכנסה והוצאה של סחורות. אין ספק כי בעבר, כאשר המלגזות היו פשוטות ומוגבלות ביכולות שלהן, ההחלטה על היקפי היבוא לקחה בחשבון גם את נושא האחסון והשינוע של הסחורה. היום, עם המלגזות המשוכללות של טויוטה השמיים הם הגבול ולראייה- החברות הגדולות המחזיקות במספר מלגזות מתוצרתה, כח עבודה רציני מאוד במרחב קבלת הסחורה, חלוקתה, אחסנתה, הוצאתה ועוד.

 

המלגזות של טויוטה – הכלי החזק של השוק הישראלי

השוק הישראלי ומערך הלוגיסטיקה של חברות רבות, התרחב והתפתח מאוד בשנים האחרונות. מדובר על שכירת שטחים גדולים לצורך הקמת מחסנים והקמת מערכים לוגיסטיים חכמים ומורכבים. אבל בנוסף יש מגמה מקומית וגם עולמית, ברכישת מלגזות למכירה מתוצרת טויוטה, חזקות ועמידות לאורך זמן, עם תפוקות גבוהות ומערך תמיכה ושירות חזק, יציב ומידי. יש לזה אפקט חיובי מצטבר במרחב הלוגיסטי. ממש כמו בענף הרכבים, גם בתחום המלגזות יש את הטובים ביותר, וטויוטה היא מהמובילות בתחום לא רק בארץ אלא גם בשוק העולמי, עם ידע מתקדם ושכלולים שאין להם מתחרים בתחום המלגזות.

 

מלגזה של טויוטה – סוס עבודה

מלגזה מסדרת 8 של טויוטה, היא מלגזה בעלת מקל נגדי, המונעת בדיזל. הביצועים שלה מרשימים ביותר: יכולת נשיאה של עד 8 טון סחורה לגובה של 7 מטרים. המלגזות מסדרה זו אמינות גם לצורך העמסת סחורה וגם לצורך פריקתה במצב מאוזן או מאונך. יש לה יכולת תמרון גבוהה ויכולת להאיץ לפי הצורך במרחב הלוגיסטי ובכל מחסן, ואת כל זה היא עושה בשקט וביעילות. המלגזות הללו נמצאות בשימוש כמה מהחברות המובילות בעולם ומוכיחות את עצמן, כסוס עבודה בכל תנאי מזג אוויר, בתנאים קשים, צולחות הכול ומתמודדות עם על בעיה ומצב בפתרון הנעוץ ביכולת הגבוהה ובשכלולים שלהן.

לטויוטה גם מלגזה חשמלית עם ארבעה גלגלים, בעלת יכולת נשיאה של 2-5 טון, עד לגובה של 6.5 מ'. מצטיינת במערכת יציבות אקטיבית סטנדרט-SAS, זמן תפעול ארוך, מנועAC  בעל עוצמה גבוהה, והחלפת המצבר ידידותית קלה ונגישה. בנוסף היא טויוטה משווקת מלגזה חשמלית בעלת 3 גלגלים לנשיאה של בין 1-2 טון ומלגזה חשמלית נוספת בעלת יכולת נשיאה של 1.5-3 טון. כולן בסטנדרטים הגבוהים והעוצמה של מלגזות טויוטה.

למידע נוסף אודות רכישה/השכרה/ליסינג של מלגזה חדשה מבית טויוטה צרו קשר איתנו עוד היום.

[kkstarratings]