Skip to main

מלגזה חשמלית קטנה

חיפוש מלגזה היא משימה לא קלה הדורשת זמן וכסף. על מנת לבחור את המלגזה החשמלית המושלמת יש לראות לא מעט מלגזות שונות על מנת למצוא את האחת המתאימה. לכן שאתם מחפשים מלגזה חשמלית קטנה רצוי שיהיו לה כמה שיותר יתרונות על פני סוגי מלגזות אחרות.

למה כדאי לכם מלגזה חשמלית קטנה?

אם אתם מחפשים מלגזה איכותית, חזקה, עמידה ובעלת תפעול קל אתם חייבים לנסות מלגזה חשמלית קטנה. עם מלגזה זאת תוכלו לעבוד שעות על גבי שעות לאורך זמן ולקבל תוספת זמן של 20% עבודה לכל הטענה בהתאם למלגזות האחרות בשוק. בנוסף כך, ליהנות ממלגזה שקטה, ללא גזים רעילים או ריחות ועם ביצועים יוצאים מהכלל. הודות זריזות המלגזה, יציבות, חוזק ותמרון ניתן לעבוד איתה ביעילות ואף לחסוך בהוצאות.

האם מלגזה חשמלית מתאימה לכל סוג עבודה?

מלגזה חשמלית מתאימה לעבודות שונות במפעלים קטנים ובינוניים ובהתאם לכמות העבודה. מלגזה זאת יכולה לשאת בין 1-2 טון וגובה ההרמה שלה הוא עד שישה וחצי מטר. מעבר לכך, היא כלה לתפעול ותחזוקה ואינה תופסת מקום כמו שאר המלגזות האחרות. כך שניתן להפיק ממנה את מלוא היעילות בעבודה.

מה חשוב שיהיה במלגזה החשמלית שאתם קונים?

אם אתם מחפשים מלגזה חשמלית קטנה שתעזור לכם בעבודה היום יומית והעמוסה שלכם, אתם חייבים למצוא מלגזה שתכלול כמה שיותר יתרונות בעת השימוש בה. הדבר הראשון שחשוב בעת קניית מלגזה חשמלית קטנה זה כושר ההרמה של המלגזה. רצוי שהמלגזה תהיה עם כושר הרמה של 1- 2 טון וגובה הרמה של עד 6.5 מטר. בנוסף לכך, היא חייבת להיות חזקה ועמידה עם מח מצבר של 48 וואט, לכלול תצוגות רבות, להיות עם מערכת יציבות אקטיבית SAS ועמידות למים. תכונות אלה יעזרו לכם לעבוד בה ביעילות רבה לאורך זמן רב.

יתרונות מלגזה חשמלית קטנה

הודות למלגזה החשמלית הקטנה ניתן ליהנות ממגוון נרחב של יתרונות לעומת סוגי מלגזות אחרות הקיימות בשוק. ראשית, המלגזה עמידות המלגזה בשילוב עיצוב משקולות מקנה למלגזה יכולות יוצאות דופן לעבודה גם בימים קשים לעבודה שיורד גשם בחוץ ותנאי העבודה לא מאפשרים לעבוד, או בימים חמים מאוד שבהם הלחות גבוהה. שנית, באמצעות מלגזות אלה ניתן לבצע מגוון רחב של משימות בתנאי שטח קשים ללא גזים רעילים או ריחות. שלישית, מדובר על מלגזה מהירה ויציבה העמידה לאורך זמן רב וחוסכת בהוצאות הכספיות של החברה. רביעית, הודות למלגזה זאת ניתן לשלוט בצורה יעילה על המלגזה עצמה בין אם מדובר במהירות המלגזה בהתאם לגובה ומשקל המטען , דבר זה עוזר משמעתית להקטין את הסיכוי לטעויות אנוש של הנהג.