Skip to main

מלגזות חשמליות או דיזל?

מלגזות – חשמליות או דיזל?
אחת ההתלבטויות המרכזיות אשר יכולות לעלות בעת בחירת מלגזות, נוגעת לשאלה אם לבחור במלגזה חשמלית או להעדיף מלגזת דיזל.
לכל אחד מסוגי המלגזות יש את היתרונות שלו, כאשר, מלגזה חשמלית נחשבת לדוגמא, לעוצמתית במיוחד וזה בנוסף לעובדה שהיא מתבססת על טכנולוגיה חדשנית ומתקדמת.
מלגזת דיזל לעומת זאת, כרוכה בעלות נמוכה יותר וניתנת לתפעול גם בתנאי שטח קשים ומורכבים.
מהסיבה הזאת, בטרם בחירת המלגזה מומלץ להבין את הדרישות הפרטניות מאותה המלגזה ואת השימושים אותה מייעדים לה ורק לאחר הבנה מעמיקה של 2 האפשרויות, לקבל את ההחלטה הנכונה.
כמובן, שלאחר בחירת סוג המלגזה, ישנן החלטות נוספות אותן צריך לקבל, בדרך לבחירת הדגם המתאים.

דגשים חשובים בבחירת מלגזה
לא משנה אם הגעתם למסקנה שאתם מעדיפים מלגזות חשמליות או שדווקא מלגזות דיזל יכולות לענות בצורה טובה יותר על דרישותיכם, להלן מספר פרמטרים אשר בכוחם לסייע לכם להיטיב את הבחירה:

  • יצרן – ההמלצה היא לבחור במלגזה אשר מאחוריה עומד יצרן מוכר, בעל שם ומוניטין בתחום. היצרן יכול להעיד במידה רבה על איכות המלגזה כמו גם על עמידותה.
  • עמידות – יש לבחור במלגזה העומדת בתקנים המחמירים ביותר וכחלק מכך, גם העמידות שלה מפני נזקים פוטנציאליים כמו לדוגמא, נזקי מים, תהיה גבוהה. דגש זה, יבטיח שיתאפשר ליהנות מהמלגזה לאורך פרק זמן ארוך יותר.
  • בטיחות – בכדי להבין עד כמה המלגזה הנבחרת הינה בטיחותית לשימוש, יש להתעמק במפרט ובתכונות של אותה המלגזה.
    כדאי לוודא שהמלגזה הנבחרת כוללת מנגנוני הגנה מתקדמים.
  • נוחות תפעול – יש לוודא שהמלגזה הינה נוחה לתפעול ועבודה ומספקת את הנוחות המקסימאלית לנהג – מה שיבטיח יעילות גבוהה יותר במהלך העבודה עמה.

קבלת ההחלטה הנכונה
כאשר זה נוגע לבחירת מלגזה לבית עסק, לכל אחד יש את הצרכים והדרישות הפרטניות שלו.
הבנה מעמיקה של אותן הדרישות, כמו גם היכרות מקיפה עם כל האפשרויות יהוו את הדרך האופטימאלית לבצע את הבחירה בין אותן מלגזות חשמליות לבין מלגזות דיזל ובשלבים מאוחרים יותר, גם יאפשרו לבחור בחוכמה גם את דגם המלגזה.