Skip to main

מלגזות – מלגזות דיזל מול מלגזות חשמליות

מלגזות

מלגזות דיזל

אם ברשותכם עסק העוסק בסחורה (בין אם העיסוק בסחורה הוא במסגרת מחסן, מפעל יצרני, מחסן לוגיסטי או במסגרת סדנה), אתם, בוודאי, מודעים כבר לצורך שלכם ברכישת מלגזות. זאת, מאחר ובנוסף לצורך בדרך יעילה להגיע אל המדפים שעליהם מונחת ולסדר אותה באופן הרצוי לכם, מלגזות מאפשרות לכם לשנע את הסחורה ממקום למקום בדרך המהירה והבטוחה ביותר. שוק המלגזות העכשווי גדול ומגוון, והוא כולל מבחר לא קטן של מלגזות עם תכונות ויכולות שונות, המגיעות בגדלים שונים. אחד מסוגי התכונות השונות המבדלות בין המלגזות השונות הוא בסיס פעולתן, כלומר מלגזות דיזל מול מלגזות חשמליות, כשלכל אחד מהסוגים הללו יתרונות ותכונות המייחדות אותו.

יוניון רכב תעשייתי – מלגזות וציוד שינוע

חברת יוניון רכב תעשייתי הינה המשווקת בישראל של מלגזות וציוד שינוע והעמסה נוסף של חב' TOYOTA. החברה התחילה את דרכה בישראל בתפקודה כחט' המלגזות והמשאיות של קבוצת החברות יוניון מוטורס, עד להקמתה ב-2017 של חברת יוניון רכב תעשייתי. כיום, עומדת החברה בראש רשימת יבואני ציוד השינוע הבולטים בישראל.

מלגזות – מלגזות דיזל מול מלגזות חשמליות


מלגזות חשמליות, מעל לכל, נחשבות כמלגזות נקיות וידידותיות לסביבה יותר מכל סוגי המלגזות האחרים הקיימים כיום. הן מתאימות יותר לימינו, לתקופה בה הרוח הכללית השורה היא של מאמצים לשמירת ניקיונו של כדור הארץ באמצעות צמצום השימוש באנרגיות המזהמות. המלגזות החשמליות בהחלט עולות בקנה אחד עם הגישה הירוקה הרווחת כיום, בנוסף, בזכות אופן פעולתן החשמלי (ובשל העליות התדירות במחירי הדלק והדיזל) הן גם נחשבות לחסכוניות יותר מרוב סוגי המלגזות האחרים המוצעים. פעולתן החשמלית מאפשרת עבודה איתן גם בחללים סגורים, מבלי חשש או סיכון להרעלה, שעלולים להיות נלווית לסוגי פעולת המנועים האחרים.

מלגזות דיזל


מלגזות דיזל נחשבות למלגזות חסכוניות יותר מהמלגזות הפועלות על דלק, ומספיק לראות את הפערים המצויים בין מחיר ליטר דלק כיום למחיר ליטר סולר (דיזל) בכדי להבין זאת. הן, לרוב, תתאמנה לעבודה בשטחים חיצוניים, ויכולות השינוע שלהן מתאימות לעומסים בינוניים עד עומסים כבדים מאד.
בסיכומו של דבר, אין זה משנה באיזה סוג מלגזה תבחרו, אבל ישנם מספר קריטריונים שעל עמידה בהם לא תוכלו לוותר – יצרן המלגזה חייב להיות יצרן מוכר ואמין, המלגזה חייבת להיות עמידה ומותאמת לצרכים הספציפיים שלכם, והדבר האחרון, החשוב מכל הוא כי על המלגזה להיות בטיחותית ונוחה להפעלה ולשימוש.

מאות לקוחות עסקיים (גדולים וקטנים) כבר נהנים כיום משירותיה של החברה. אף אתם מוזמנים להצטרף אליהם!
חייגו 9232* כבר היום (או צרו קשר דרך הטופס הייעודי באתר)!