Skip to main

מלגזת דיזל טויוטה סדרה 8 עם המנוע האקולוגי

חברת TOYOTA יפן השיקה סדרת מלגזות בעלות מנועי הדיזל תעשייתיים מהמתקדמים ביותר מסוגם בעולם. סדרה זאת מגיעה בנוסף לסדרה מספר 8 המשווקת כבר בהצלחה במלגזות החברה בארץ.

בשונה ממנועי מלגזות אחרים בשוק, מנועי TOYOTA מסדרה 8 תוכננו ויוצרו במיוחד במפעלי החברה על מנת לאפשר ליצרן שליטה מקסימלית באיכות הייצור ובאופן שיבטיח אמינות וקלות אחזקה לשנים ארוכות.

מנוע מלגזת דיזל אקולוגי טויוטה

מנוע מלגזת דיזל אקולוגי טויוטה

לדבריו TOYOTA, כל תהליכי פיתוח המנועים בחברה מבוססים על מסורת יפנית ארוכת שנים בשם "קיי-זן" אשר משמעותה 'שיפור מתמשך לטובה ושאיפה לשלמות" – ופילוסופיה זו היא שמנחה את החברה מיום היווסדה.

אות הקייזן תמונה

המנוע החדש 1ZS מצטיין בשילוב פרודוקטיביות גבוהה וצריכת סולר נמוכה (עד כ- 25% פחות ממנוע ה-1DZIII) ואף נקי במידה רבה יותר מהנדרש על ידי הרגולציה של האיחוד האירופי (פליטת מזהמים 3B)

מנוע 1ZS מצטרף לשורה של מנועים תעשייתיים, אך עם זאת נקיים וקומפקטיים, המציעים צריכת דלק נמוכה המעניקה להם יתרון תחרותי בשוק המנועים.

המנוע מצטיין ביעילות תפעולית יוצאת דופן בהתאם למוניטין המצוין של חברת TOYOTA בתחום וזאת כי הוא מצויד ב-4 שסתומים בכול צילינדר, הזרקת דלק ישירה בטכנולוגיית מסילה משותפת ובמגדש טורבו לקבלת נצילות אופטימלית.

המנוע החדש בעל נחיר יניקה המשתנה והקומפקטי ביותר בשוק וזאת כדי לספק מומנט גבוה בסל"ד נמוך.

 

סיבובי מנוע מלגזה

 

למלגזת דיזל טויוטה סדרה 8 יתרונות רבים שהופכים אותה לנחשקת במיוחד ולמובילה בשוק:

 חסכון בדלק

  • מנוע דיזל מסילה משותפת כולל היגוי עם חיישן כוח (LSPS), השולט בלחץ שמן הידראולי להגה כוח לפי העומס, חוסך בצריכת דלק ומוביל לשליטה גבוהה בהיגוי מאמץ נמוך למפעיל.
  • כיבוי מנוע אוטומטי (אופציה להפעלה ע"י מנהל), מצב חיסכון לייעול צריכת דלק, פונקציה אוטומטית יכולה להיות מוגדרת מראש כדי לעצור את המנוע באופן אוטומטי בהילוך סרק, 30 שניות ועד 30 דקות המפחית את צריכת הדלק הכוללת של לקוחות.

הגנה על הסביבה

תפקידה של מערכת ה-NRG הוא החזרת כמות גזי פליטה בתנאי עומס חלקי לשריפה מחודשת במנוע. עקב פעולה זו מצמצם באופן ניכר גז ה- NOX (חד תחמוצת החנקן), הנוצר עקב טמפרטורת עבודה גבוהה של המנוע. הגזים החוזרים למנוע, תופסים את מקום החמצן אשר גורם לטמפרטורת מנוע גבוהה. כתוצאה מכך יורדת הטמפרטורה של המנוע, וכמות גז ה- NOX.

המערכת מורכבת על סעפת הפליטה וקשורה ליחידת בקרת המנוע ולסעפת היניקה ובהתאם לנתונים שמגיעים ליחידת הבקרה, נפתח מעבר לגזי פליטה לשריפה מחודשת במנוע.

צפו >> מלגזות דיזל טויוטה

חסכון בעלויות תחזוקה

המנוע החדש מבטל את הצורך במסנן חלקיקי דיזל המותקנים בדרך כלל על מנועי דיזל בכדי לעמוד ברמות פליטת השלב B3 המיועד לעבודה במקומות סגורים במפעלי מזון ובתי אריזה, ובכך חוסכת את העלויות הכרוכות בתחזוקת מסנן חלקיקי דיזל III-DPF.

בטיחות

  • OPS- מערכת בטיחות ייחודית שפותחה בטויוטה אשר אינה מאפשרת נסיעה עם המלגזה או כל פעולה הנעשית באמצעות המערכת ההידראולית (הרמת הקילשונים, הורדת התורן, וכו') כאשר המפעיל אינו יושב על כיסא המפעיל.
  • הגבלת מהירות נסיעה (אופציה להפעלה ע"י מנהל) אופציה המאפשרת להגביל את מהירות נסיעת המלגזה ממהירות של 8 קמ"ש עד מהירות של 15 קמ"ש בקפיצות של 1 קמ"ש

מערכת בטיחות אקטיבית מצילת חיים ייחודית לטויוטה מסוג SAS הכוללת:

  • בקרה על ציר אחורי – מניעת התהפכות צד: ביצוע פנייה יציבה בשקלול משקל הרמה ורדיוס פנייה.
  • בקרת מהירות רכב אוטומטית: בהתאם לגובה ההרמה, משקל הרמה ומסייע ביציבות הפעולה.
  • בקרת שליטה על תפקוד התורן הכוללת:
  • הגבלת זוויות הטיה של התורן, בהתאם ללחץ משקל נישא – הקטנת הסכנה להתהפכות לפנים.
  • בקרת מהירות הטיית תורן פעיל, הקטנת מהירות הטיית התורן לאחור וסיוע במניעת שפיכת מטען והקטנת סכנת נפילת המטען.
  • בקרת פילוס קלשונים אוטומטי למצב אופקי.

משקל

מערכת משקל אינטגראלי ע"ג המלגזה (בסטיית שקילה של 7%)

לסיכום:

מנועי הדיזל החדשים מבית TOYOTA מצטיינים בחדשנות והיעילות המאפיינים כבר שנים רבות את חברת טויוטה ואף מצוידים במאפיינים חדשים אשר יהפכו את חיי העבודה שלכם לנוחים יותר, קלים יותר, חסכוניים יותר והחשוב מכל – שומרים על הסביבה ועל חיי העובדים.

אודות טויוטה למגזות

למידע נוסף אודות רכישה/השכרה/ליסינג של מלגזה חדשה מבית טויוטה צרו קשר איתנו עוד היום.

[kkstarratings]