Skip to main

מנועי המלגזות של טויוטה

על איכות ומקצועיות לא מתפשרים!
במיוחד בגלל זה ריכזנו עבורכם 5 סיבות למה לבחור במנועי המלגזות של טויוטה:

  1. הניסיון הוא שקובע
    חברת טויוטה היא אחת החברות המובילות בעולם לייצור מלגזות. החברה הוקמה בשנת 1956 ומאז ועד היום ייצרה למעלה מ- 5,000,000 מנועים תעשייתיים מתקדמים ואיכותיים. כיום מייצרת החברה במאות מפעלים ברחבי העולם והוציאה משעריה אין ספור רכבים, כלים וחלקי חילוף ברמה הגבוהה ביותר. הידע והניסיון הנצברים בחברה הם אלה שהופכים את מנועי המלגזות של טויוטה לאיכותיים, חזקים ולמובילים בביצועים לאורך זמן.
  2. מעצבים למען מטרה אחת
    לא לחינם חברת טויוטה נחשבת לאחת החברות האיכותיות בעולם – טויוטה מייצרת מנועי מלגזות מתקדמים, ייעודיים ומאופיינים. מנועי המלגזות של טויוטה עוצבו והונדסו במיוחד למטרה זו ולא הומרו בשום צורה ממנועי רכבים או מנועים שונים אחרים מתחום החקלאות. כל עיצוב של מנוע מלגזה מבית טויוטה מתחיל משולחן השרטוטים, מאופיין, מעוצב ומתוכנן במיוחד למטרה הספציפית אליה יועד. כך תוכלו להיות בטוחים שהמנועים שלנו הם הטובים ביותר שיש, ושביצועי המלגזה שלכם יהיו האיכותיים ביותר!
    מלגזות מכירה
  3. בדיקות קפדניות לאיכות ואמינות מבית טויוטה
    חברת טויוטה שמה כנר לרגליה את החשיבות שבאיכות המוצרים היוצאים את שערי המפעל ולכן מפעילה בקרת איכות מתקדמת והדוקה על תהליכי הייצור ועל המוצרים המוגמרים – החברה מקפידה להעביר את מוצריה ככלל ואת מנועי המלגזות שלה בפרט, מבדקי איכות מחמירים, אשר שומרים על רמת האיכות הגבוהה אליה מורגלים לקוחות החברה. בחברה דואגים ליישם נהלי בקרת איכות, שיפור והתפתחות מתמדת בכל ענפי התכנון, ההנדסה והייצור.
    toyota מלגזות
  4. טויוטה – מייצרים בגאווה
    זה כבר כמה עשורים שחברת טויוטה מתהדרת באיכות התוצרת היוצאת ממפעלי הדגל שלה שביפן. במפעלים אלו מיוצרים מנועי המלגזות של חברת טויוטה, לצד המנועים המובילים של המותג, בהם:  1ZS, 1KD ו-1DZ-III.
  5. תהליך קאיזן לשינוי טוב
    חברת טויוטה מיישמת את תהליך ה"קאיזן" לכל רוחב החברה ובתהליכים המוטמעים בה. מדובר בשיטה העוסקת בזיהוי בעיות ובהפשטת תהליכים להובלת שינוי ממשי בחברה. החברה מיישמת בכלל התחומים והמחלקות השונות תהליכים של התייעלות, המאפשרים לה להיות חברה ירוקה יותר, יעילה יותר, חברתית יותר ובעיקר איכותית יותר עבור לקוחותיה.

קאי = שינוי, זן = טוב

הובלת תהליך הקאיזן בחברה הזניק את חברת טויוטה לגבהים חדשים בעזרת שיפור מתמיד במוצרים ובביסוס המותג כמוביל בתחומו. יישום עיקרון הקאיזן מאפשר לחברה להביא ללקוחותיה מוצרים טובים יותר, בזמני ייצור קצרים יותר ובמחירים משתלמים יותר

צפו >> מלגזות למכירה של טויוטה

[kkstarratings]