Skip to main

מצבר מלגזה – מתי יודעים שצריך לחדש?

המלגזה היא כלי רכב גדול שנועד להעביר סחורה ממקום למקום. משתמשים בה לעבודות שונות דוגמת סידור מחסנים או הובלת סחורות. בדומה לרכב הפרטי המוכר לכולנו, המלגזה מותנעת באמצעות מצבר. אך בניגוד לרכב הפרטי שהמצבר שלו עשוי בתור יחידה אחת, המצבר של המלגזה בנוי יחידות, יחידות.

כשהמצבר מסיים את תפקידו

לעתים יש צורך לחדש את המצבר של המלגזה. כאשר המצבר עומד לשבוק חיי, הוא נותן את אותותיו. אלה כמה מבין הסימנים השונים שכדאי להביא בחשבון:

  • המלגזה אינה פועלת כראוי – אם אתם שמים לב לכך שהמלגזה מקרטעת פתאום או שאתם "נאבקים" על מנת להפעיל אותה, ייתכן שמדובר במצבר. כאשר המנוע "מתאמץ" חשוב לבדוק את תקינותו של המצבר.
  • חילוף חלקי או מלא – לעתים ניתן לבצע החלפה חלקית של המצבר ולעתים החלפה מלאה. הכול תלוי בתקציב שלכם ובסוג המלגזה. על כן, חשוב לבצע את השיקולים הנחוצים.
  • צריכת דלק מוגברת – כאשר אתם שמים לב לכך שצריכת הדלק של המלגזה עולה אף על פי שאתם מבצעים את אותן הפעולות, ייתכן שמדובר במצבר שעומד לשבוק חיים.
  • לפני שמשנים את הקיף העבודה, בודקים את המצבר – אם המלגזה שלכם עוברת תפקיד לתפקיד אינטנסיבי יותר, כדאי לבדוק את המצבר. ייתכן שהמצבר הישן שמותקן בה אינו מתאים לביצוע העבודה, ולכן מומלץ לשקול את החלפת מצבר המלגזה.

מהו אורך חייו של המצבר וכיצד מתחזקים אותו?

אורך חיי המצבר של המלגזה משתנה בהתאם לסוג המלגזה ותכיפות השימוש בה. מכיוון שהמצבר מחולק לכמה יחידות, ניתן לבצע החלפה חלקית, כלומר, להחליף רק את היחידות הפגומות, ולאחר מכן להמשיך את השימוש במצבר הישן.

אם אתם מעוניינים לשמור על אורך חיי המצבר, חשוב לדאוג לתחזוקתו. כך למשל, מומלץ לבדוק את גובה המפלס של המים במלגזה לפני תחילת העבודה, בייחוד בחודשי הקיץ החמים שבהם המצבר מתאמץ יותר. פעולה פשוטה ושגרתית זו יכולה לשמור על המצבר לאורך זמן ותחסוך לכם תיקונים מיותרים.

מצברים איכותיים נמצאים במלגזות איכותיות של טויוטה

בין אם אתם מחפשים מלגזות להשכרה לטווח קצר ובין אם מלגזות למכירה, כדאי להתעניין במלגזות האיכותיות של טויוטה. החברה היפנית מציעה מגוון רחב של מלגזות משובחות. כי כשבוחרים בטויוטה, נהנים משורה ארוכה של יתרונות. ראשית, מדובר בעניין של אמינות. טויוטה דואגת לתחזק את המלגזות שלה, ואם יש צורך בתיקון – מדובר בחלקי חילוף מקוריים בלבד. שנית, המלגזות זמינות להשכרה בכל עת, גם אם מדובר בפרויקט דחוף ומידי. שלישית, אם מקיימת בעיה כלשהי במלגזה, המוסכים של טויוטה פזורים בכל רחבי הארץ במטרה להעניק שירותים איכותיים. רביעית, טויוטה מציעה מגוון רב של סוגי מלגזות לכל העבודות. כך שאתם יכולים לבחור את המלגזה המתאימה לכם. ולבסוף, הצוות המקצועי של טויוטה נמצא כאן לשירותכם על מנת לסייע ולתמוך.

[kkstarratings]