Skip to main

נבחרת המלגזות החשמליות של טויוטה

נבחרת המלגזות החשמליות של טויוטה כוללת את המלגזות העוצמתיות הטובות והאמינות ביותר בענף.
בעלות ביצועים יוצאי דופן של כוח, תמרון, זריזות ויציבות בפשטות תפעולית מקסימלית תוך דגש על יעילות אנרגטית ובטיחות בסטנדרטים הגבוהים ביותר. השותפות הטובות ביותר למפעילים ולמנהלים.

בחרו את המלגה המתאימה באופן מדויק לצרכים

למלגזות טויוטה מגוון מלגזות חשמליות איכותיות מהמתקדמות והטובות בענף בפרודוקטיביות גבוהה במיוחד לנהיגה אינטואיטיבית ובטוחה. ניתן לבחור את המלגזה המתאימה ביותר לפרויקט ולאופי הפעילות מבין מלגזה חשמלית בעלת שלושה גלגלים, מלגזה חשמלית ארבעה גלגלים לשימושים במשקל כבד במיוחד או חשמלית שלושה גלגלים בעלת גוף קומפקטי ורדיוס פנייה קטן – אידיאלית לתפעול באתרי עבודה צרים.
כמו כן, מלגזה חשמלית בעלת ארבעה גלגלים למשקלים כבדים במיוחד לעבודות מאסיביות.

כושר הרמה משתנה

המלגזות בעלות כושר הרמה במשקלים משתנים לפי העדפה – ממלגזת שלושה גלגלים להרמה של 1-2 טון ועד חשמלית סדרת משקל כבד המבצעת הרמה של 2-8.5 טון.

 

זמן ההפעלה הארוך ביותר בתחום

המלגזות של טויוטה בעלות מנועים ובקרי מנוע יעילים במיוחד בפיתוח מיוחד המבטיח צריכת אנרגיה נמוכה המפחיתים איבוד אנרגיה לחום וכך מאריכות את זמן ההפעלה ב-20% תוספת זמן לכל הטענה. פיתוח זה משפר את זמן התפעול ואת יעילות העבודה.

המלגזות של טויוטה מהדור החדש בעלות זמן התפעול הארוך ביותר בתחום: 20% תוספת זמן עבודה לכל הטענה, בהשוואה לדור הקודם של המלגזות ויותר מכל מלגזה חשמלית אחרת.

תחזוקה חסכונית

טויוטה הציבה רף חדש בענף עם מלגזות המצוידות בטכנולוגיית חיסכון אנרגיה מתקדמת, בזכות הטכנולוגיה, צריכת האנרגיה יעילה ובכך הלקוחות נהנים מחיסכון כספי בהוצאות התפעול לטווח הארוך. היעילות האנרגטית של המלגזות החשמליות של טויוטה נקבעה כגבוהה ביותר עפ"י מבחני סטנדרט VDI cycle.

יכולת תפעול בכל תנאי מזג האוויר

אין דבר העומד בפני מלגזות טויוטה: המלגזות החדשות נותנות מענה מיטבי לכל משימה במגוון תנאי השטח וסביבות העבודה ובעלות יכולת יוצאת דופן לעבוד גם בגשם ובתנאי רטיבות ולחות (פי תקן IPX4).

בטיחות קודמת לכל

המלגזות החשמליות של טויוטה בעלות מערכת יציבות אקטיבית (SAS) לנסיעה יציבה ולהקטנת הסיכון לטעויות אנוש של המפעיל. המלגזות כוללות בקרה אוטומטית של מהירות המלגזה ובקרה אוטומטית על מהירות הפנייה וכן, בקרה על מהירות הטיית התורן לצורך מניעה של נפילת מטענים. המערכת מאפשרת פעולה חלקה עם שדה ראייה רחב במיוחד.

פונקציות מתקדמות שעושות הבדל גדול

המלגזות החשמליות מצוידות בפונקציות מתקדמות לבחירת עצומה בהתאמה אישית, שמירת רמת ביצועים גבוהה ופונקציות למניעת
צריכת חשמל מיותרת:

* פונקציית בררת עוצמה
המאפשרת יכולת התאמה אישית של ביצועי הנסיעה וביצועי מערכת ההרמה בנפרד להשגת איזון אופטימלי בין ביצועים לזמן תפעול.
* פונקציית שמירת ביצועים
לשמירה על רמת ביצועי המלגזה גם בעת רמת אנרגיה נמוכה בסוללה המאפשרת טיפול במטען ונסיעה בשעה שהמצבר הולך ומתרוקן.
* פונקציית כיבוי אוטומטי
מאפיין התורם לחיסכון באנרגיה על ידי כיבוי אוטומטי של מערכות המלגזה לאחר שהמפעיל עזב את המלגזה לפרק זמן מוגדר.

נוחות מפנקת

המבנה הארגונומי של המלגזות החשמליות מספק כניסה ויציאה בנוחות ובבטחה, מערכת היגוי כוח הידראולית מלאה המעניקה כושר תמרון מצוין, מושב הניתן לכוונון כולל תמיכות צדיות וחגורת בטיחות.

>> כל המלגזות למכירה של טויוטה

 

למידע נוסף אודות רכישה/השכרה/ליסינג של מלגזה חדשה מבית טויוטה צרו קשר איתנו עוד היום.

[kkstarratings]