Skip to main

סוגי מלגזות – גלו את הסוגים השונים

המלגזה היא כלי רכב מיוחד שנועד להעביר משאות כבדים. במקומות כמו מפעלי תעשייה או ענפים חקלאיים משתמשים במלגזות כדי להעביר משאות או לסדר מחסנים. ישנם סוגים שונים של מלגזות. מלגזות הפועלות על מנוע דיזל, למשל, בעלות עוצמת מנוע רבה, כך שהן יכולות להעביר משאות כבדים במיוחד בשטחים פתוחים. מלגזות חשמליות, לעומת זאת, נועדו יותר לשימוש בחללים סגורים, שכן הן פולטות פחות רעלים. בדומה לכך, מלגזות מחסן נבנו לעבודה בחללים צפופים בעת סידור מחסנים. ולבסוף, מלגזות מפעיל הולך (ידניות וחשמליות) משמשות להרמת משטחים ומלגזות צריח תוכננו לביצוע עבודה במעברים צרים.

מלגזות נפוצות לשימוש בתעשייה

כאמור, קיימים סוגים רבים של מלגזות, אך שתי המלגזות הנפוצות יותר בתעשייה הן מלגזות דיזל ומלגזות חשמליות שכדאי להרחיב עליהן מעט יותר.

מלגזות דיזל

המאפיין העיקרי של מלגת דיזל הוא המנוע שלה – מנוע דיזל המופעל על ידי סוללה חשמלית או דלק. למלגזה מסוג זה ישנם כמה מאפיינים ייחודיים כמו מנוע חזק ואיכותי אשר מאפשר למלגזה לעבוד במשך שעות ארוכות, ולבסוף – המלגזה אינה זקוקה לתחזוקה מתמדת והיא עמידה בפני תנאי מזג אוויר שונים. >> מלגזות דיזל של טויוטה

מלגזת דיזל סדרה 8 טויוטה טונרו

מלגזת דיזל סדרה 8 טויוטה טונרו

מלגזות חשמליות

המלגזה החשמלית פועלת על מנוע חשמלי ולכן מלגזה זו אינה מרעישה כמו מלגזת הדיזל והיא מתאימה יותר לעבודה בשטחים סגורים כמו מחסנים. כמו כן, המלגזה אינה פולטת חומרים מסוכנים, ואינה דורשת החלפה תמידית של מסננים ושמן ונחשבת למלגזה יציבה ובטיחותית. >> מלגזות חשמליות של טויוטה

מלגזה חשמלית סדרת 4 גלגלים

מלגזה חשמלית סדרת 4 גלגלים

ההבדל בין מלגזה 3 גלגלים למלגזה 4 גלגלים

המלגזות מגיעות בדרך כלל בשתי גרסאות: מלגזות 3 גלגלים ומלגזות 4 גלגלים. למלגזות בעלות 3 הגלגלים יכולת הרמה פחותה יותר, בין 1.3 ל-2 טון, בעוד למלגזות של 4 גלגלים יש יכולת הרמה עוצמתית הנעה בדרך כלל בין 2.7 ועד 8 טון.

מלגזת לשימוש פנים או חוץ – איך בוחרים נכון?

מתכוננים לקנות מלגזה חדשה? אלה כמה שאלות שאתם צריכים לשאול את עצמכם לפני שאתם בוחרים את המלגזה:

  • האם היא פולטת רעלים – כי אם כן, מלגזה זו מתאימה פחות לשימוש פנים. במקרה זה עדיף לרכוש מלגזה חשמלית ולא מלגזה בעלת מנוע דיזל.
  • לאילו משאות נועדה המלגזה – ישנם משאות לא כבדים באופן יחסי שנועדו עבור מלגזה חשמלית. אך אם אתם מתכוונים להעביר משטחים גדולים במיוחד בתנאי שטח, כדאי לבחור במלגזת דיזל.
  • גובה הרמה – תיקחו בחשבון את גובה ההרמה של המלגזה שלכם, בין אם תצטרכו להרים משאותך עד גובה של 7 מטר או פחות חשוב שתבדקו היטב איזו יכולת הרמה אתם צריכים.

לא משנה איזה סוג מלגזה – טויוטה היא הבחירה הנכונה בשבילכם

בין אם אתם זקוקים למלגזה לעבודה בתנאי פנים או בתנאי חוץ, מלגזת טויוטה היא בחירה הנכונה עבורכם. במוסך של טויוטה יעניקו לכם שירות אמין מהיר ואיכותי. בטויוטה מתנהלים בשקיפות מלאה, מגיעים תוך 4 שעות מקבלת הקריאה ומבצעים את התיקון במקום.

[kkstarratings]