Skip to main

סוגי מלגזות לשינוע והרמה מבית TOYOTA

מגוון מלגזות לשינוע והרמה

חברת טויוטה הנה מותג על של מלגזות מתוצרתה. החברה משווקת מלגזות דיזל מסדרות שונות, מלגזות למשקל כבד, מלגזות חשמליות וכן מלגזות חשמליות למשקל כבד. מלגזות מסווגות ככלי רכב מיוחדים המוגדרים כציוד מכני הנדסי. לכל מלגזה תורן עליון ומזלג גדול בעל יכולת נשיאה והרמה של מטען או משא.

במשפחת המלגזות יש כמה סוגים והם:

  • מלגזה הפועלת עם מנוע שריפה פנימית של בנזין, דיזל או גז
  • מלגזה הפועלת על מצברי חשמל
  • מלגזה המופעלת באופן ידני

שיטות ההרמה במלגזות יכולות להיות צדיות, חזיתיות, טלסקופיות, עם מוט הרמה ועוד.

המנוע של מלגזות טויוטה

חברת טויוטה היא מהמובילות בעולם בתחום ייצור מלגזות מקוריות וייעודיות לסוגי המלגזות שבתוצרתה. עד היום היא ייצרה מעל 5 מיליון מנועים תעשייתיים והיא עושה זאת במפעלים שונים ברחבי העולם. מנועי המלגזות של טויוטה הם מהאיכותיים והחזקים הקיימים וידועים ברמת הביצועים הגבוהה שלהם לאורך זמן. יש לציין כי בעולם מנועים של מלגזות שעברו המרה של מנוע מכלי חקלאי או כלי ממונע כלשהו אחר, בהקשר זה חשוב לציין כי החברה מייצרת מנועים שהונדסו ופותחו במיוחד למלגזות, ובשום פנים לא הומרו ממנועי רכבים או כלים חקלאיים. כל מנוע מעוצב ומתוכנן למלגזה הספציפית ולמטרה לה הוא מיועד.

 

טויוטה סדרה  FD8

סדרת המלגזות של טויוטה 8FD, הנה הבחירה האידיאלית לביצוע כל עבודה בשטחי חוץ ובכל מזג אוויר. המלגזות אמינות במיוחד בהעמסת ופריקת סחורה, והן בנשיאת מטען, האצה מהירה ותמרון בטוח. אלה הן מלגזות אידיאליות לטיפול במטענים במשקלים קלים וגם כבדים. הן אינן מרעישות, אין להן תנודות ובכך הן מאפשרות שליטה מלאה למפעיל המלגזה ואחיזה טובה.

במלגזות טויוטה דיזל מסדרה 8, 23 סוגי מלגזות כל אחד עם כח נשיאה אחר. דיזל 3.5-8 טון ודיזל 1.5.-3.5. טון. המלגזה הראשונה עם יכולת הרמה עד 6 מ', בעלת מנוע דיזל עוצמתי של טויוטה, עם מערת SAS של טויוטה ליציבות, תצוגה רבת פונקציות ומושב מפעיל עם מערכת שיכוך באיכות גבוהה מאוד של גראמר. זוהי מלגזה אידיאלית לביצוע עבודות בכל תנאי מזג אוויר, עם ריאות מקיפה, תפעול קל וללא רעש ותנודות.

מלגזה דיזל עד 3.5 טון הנה בעלת יכולת הרמה עד 7 מ', מנוע דיזל עוצמתי, תיבת הילוכים אוטומטית, מושב למפעיל עם מערכת שיכוך גבוהה של גראמר. גם היא נהנית מכל היתרונות של מלגזות הסדרה.

לסדרת מלגזות טויוטה 8FD בעלות כושר הרמה 1.5-3.5 טון

לסדרת מלגזות טויוטה 8FD בעלות כושר הרמה 3.5-8 טון

מלגזות חשמליות

המלגזות החשמליות של טויוטה דגמי טריאגו 80V, מציעות כושר הרמה החל מ-2 ועד 5 טון גם בדגמים הקטנים והקומפקטיים. עם מלגזות אלה אפשר להתנייד באזורים צפופים וצרים ויש להם יכולת הרמה גובהה למשטחים כבדים. למלגזות ידיות הפעלה מסוג mini levers, המאפשרות למפעיל שליטה מדויקת בשינוע המטען. בנוסף, מערכת ה-SAS  של טויוטה מבטיחה הגנה ובטיחות הן על המפעיל והן על הסחורה. סדרות המלגזה TRIAGO צורכות אנרגיה יעילה ומתאימות לפעילות בשטח סגור או פתוח, מספקות מושב נוח למפעיל וכן שדה ראייה מעולה.

המלגזות עוצבו במיוחד לשימושים במשקל כבד, הן מצוידות במצבר עוצמתי וכושר הרמה גבוה. מתאימות להרמה של מספר משטחים ומתפקדות על חיסכון באנרגיה, עם ביצועים מעולים ואורך חיים ארוך במיוחד.

למידע נוסף אודות רכישההשכרה / ליסינג צרו קשר איתנו עוד היום.