Skip to main

עצות מבעלי מקצוע למחפשי מלגזות חשמליות

אם נהגתם במסלול קרטינג אתם בטח זוכרים את ההתרגשות שאחזה בכם כשלחצים על הגז. הרכב התפרץ קדימה ואתם אוחזים בהגה מנסים לנווט אותו במסלול שמוקף צמיגי גומי משני עבריו ובכל פעם לפני הסיבוב כשלוחצים על הברקס פתאום הוא רץ יותר מהר. זוכרים את זה?זוכרים איך רציתים להגיע ראשונים ופתאום מישהו בא ועקף אתכם בביטחון כזה כאילו הכביש הוא שלו. אז זהו. ככה מרגיש לי עם המלגזה החשמלית. מרגע שעולים על מלגזה כזו ורצוי מאוד שתהיה חשמלית חוזרים למגרש המשחקים. למה?!

כי מלגזה חשמלית חדשה מאפשרת לך לתמרן, לדייק בביצוע, לנהוג בביטחון ובנוחת כמו שרק חלמת ועל הדרך לשנע טונות, ולהגיע לגבהים וכל זה בקלות ובכיף.

אז מה הפלא שהמלגזה החשמלית הפכה להיות אהובה כל כך?

מהן המלגזות החשמליות ולמי הן מתאימות?

המלגזות החשמליות הן מלגזות אשר עובדות על חשמל. מלגזות אלה מתאימות למפעלים, חברות ועוד אשר עושים שימוש במהלך עבודתם עם מלגזות. מלגזות אלה יכולות להרים בקלות וביעילות משקלים כבדים עד 7 טון וניתן לעבוד איתם במקומות פתוחים בקלות רבה.

היתרונות של מלגזות חשמליות

אם נבחן רגע את העובדות נראה שיש לה כמה יתרונות בולטים למלגזות חשמליות, יתרונות אלה כוללים:

  1. יכולות המלגזה – המלגזה החשמלית יכולה בקלות להגיע למקום הנדרש ואז בלחיצת כפתור היא שולפת את הזרעות שלה ואופס, גם ארגז ששוקל טון מרגיש כמו נוצה . וזו רק ההתחלה.מלגזה חשמלית טובה יודעת לתמרן בידיים של נהגים מנוסים. הם בקלילות יכולים לבצע רוורס גם כשלכאורה אין מקום. ושלא לדבר על כניסה אל בין המעברים הצרים. זה כבר אתגר שגורם לכל נהג רגע של נחת.
  2. שמירה על איכות הסביבה – אחד הדברים החשובים במלגזה החשמלית הוא העובדה שהיא עושה את העבודה שלה במהירות, בשקט ובלי לזהם את הסביבה. וזה למה? פשוט כי מלגזה חשמלית פועלת על מצבר חשמלי ולא על דיזל. מעבר לעובדה שכולנו היום שותפים למאמץ להפחית את רמת זיהום האוויר, כאן, במחסן הסגור הנהג שלנו יכול לנסוע בלי לשאוף פיח והבריאות שלו נשמרת הרבה יותר טוב.  חוץ מזה, הרבה יותר שקט ורגוע ומה יכול להיות יותר נעים מאשר לעבוד ככה?
  3. חיסכון בעלויות – המלגזה החשמלית זולה יותר. חוץ מזה, מכיוון שהמנוע שלה הוא חשמלי היא לא צריכה דלקים ותוספים ולכן התחזוקה השוטפת שלה נמוכה באופן משמעותי.

    למה כדאי לכם לקנות מלגזות חשמליות?

מלגזות חשמליות הן חלק בלתי נפרד מחיי העבודה, במיוחד מקומות עבודה שמרבית עבודתם נעשית באמצעותם. לכן שההתלבטות בין מלגזות רגילות לבין מלגזות חשמליות, ההחלטה היא מיידית הודות ליתרונות המלגזה החשמלית. הודות למלגזות חשמליות ניתן להרים בקלות משקלים כבדים וכן לקבל משטח נסיעה חלק אשר מקבל על הנסיעה עצמה.