Skip to main

ציוד הרמה ושינוע – מלגזות טויוטה

אם אתם מחפשים ציוד הרמה ושינוע חזקים ולאורך זמן, על מנת שתוכלו לעבוד איתם על בסיס יום יומי עם כמויות גדולות של חומרים ולאורך זמן, אתם חייבים ציוד הרמה ושינוע מלגזות של טויוטה. עם ציוד הרמה ושינוע מלגזות של טויוטה תוכלו לעבוד באופן יעיל וחסכוני ולהרים משקלים כבדים בקלות רבה. בחברת טויוטה תמצאו מנועים שהונדסו ופותחו במיוחד למלגזות ולא הומרו למנועי רכב או כלים חקלאים כפי שיש בחברות שונות, כלומר טויוטה מייצרת את המונעים ההלו בעצמה. כל מנוע מעוצב ומתוכן באופן קפדני למלגזה ולמטרה שלשמו יועד.

סוגי ציוד הרמה ושינוע מלגזות של חברות טויוטה

בחברת טויוטה תמצאו מגוון סוגי ציוד הרמה ושינוע מלגזות אשר פועלות עם מנוע שריפה פנימי של בנזין, דיזל או גז, מלגזות הפועלות על מצבר חשמל, מלגזות ידניות וכן שיטות הרמה שונות הכוללות הרמה צדדית, חזיתית, טלסקופית, עם מוט הרמה ועוד. סוגי הציוד וההרמה והשינוע מותאם לצרכי החברה.

מלגזות עם מנוע שריפה פנימי בנזין, דיזל, גז

מלגזות אשר תפעולן נעשה באמצעות מנוע שריפה פנימי בתוך המלגזה. זה יכול להיות בנזין, דיזל או גז. מלגזות אלה מעולות לטיפול במטענים ומשקלים קלים וכבדים, הן שקטות ו לא מרעישות, אין להן תנודות והן מאפשרות שליטה מלאה ואחיזה טובה למפעיל המלגזה. עם מלגזות אלה ניתן לבצע את כל עבודות השטח ובכל מזג אוויר קיים. מלגזות הדיזל הן מלגזות לביצוע עבודות בכל תנאי מזג האוויר, הראות שלהן מקיפה ביותר, הן קלות לתפעול ולא רועשות ובעלות יכולת הרמה עד 6 מ'. המלגזות של עד 3.5 טון הן בעלות יכולת הרמה של עד 7 מ', בעלות תיבת הילוכים אוטומטית ומנוע חזק ועוצמת. מעבר לכך, הן כוללות מערכת שיכוך גבוהה של גראמר

מלגזות חשמליות

המלגזות החשמליות של טויוטה כוללות הרמה החל מ2-5 טון כולל בדגמי הקטנים שלהם. עם מלגזות חשמליות ניתן להתנייד בקלות באזורים צפופים וצרים, להרים משטחים כבדים, לשלוט באופן מדויק בשינוע המטען הודות לידיות ההפעלה, וכן לקבל הגנה ובטיחות מלאה לאורך השימוש בהן. מלגזות אלה צורכות אנרגיה יעילה ועל כן הן מתאימות לפעילות בשטחים סגורים או פתוחים. מלגזות אלה כוללות מושב נוח לנהג המשאית וכן שדה ראיה רחב וטוב. עם מלגזות אלה ניתן לחסוך באנרגיה ובהוצאות החשמל, ולקבל רמת ביצוע גבוהה לאורך זמן רב.

מלגזות ידניות

מלגזות ידניות הן למעשה המלגזות הרגילות שאנו מכירים. הן עובדות באופן ידני ממש כמו פעם והן טובות למי שאוהב לעבוד ידני ומסתבך עם מלגזות מתקדמות יותר. מלגזות ידניות טובים בעיקר לעסקים קטנים ובינוניים. כמובן את שיטת ההרמה והשינוע יש להתאים לצרכי החברה ולסוג המלגזות בה החברה משתמשת.

[kkstarratings]