Skip to main

מה חשוב לבדוק לפני קניית מלגזה יד 2 ?

עומדים לפני רכישת מלגזה יד שנייה? רגע לפני שאתם רוכשים את המלגזה ומתחילים לעבוד בצורה בתדירות גבוהה ויום יומית, חשוב שתשימו לב לדברים הבאים אשר עשויים לעזור לכם בבחירת קניית המלגזה המתאימה. הפרמטרים שעליכם לשים לב בעת רכישת מלגזה יד 2 כוללים את הדברים הבאים:

אחריות המלגזה

מלגזה יד 2 הם מלגזה שעשתה לא מעט ק"מ, לכן חשוב לוודא שהמלגזה שאתם עומדים לקנות כוללת אחריות ארוכה. רוב מלגזות יד שנייה כוללות אחריות של שנה. בנוסף לכך, עליכם לדעת מה כוללת האחריות עצמה, האם היא כוללת חלקים יקרים כמו מנוע וגיר? או אולי חלקים זולים יותר?

היסטוריית המלגזה

יש לוודא את היסטוריית המלגזה טרם קנייתה. היכן הייתה מטופלת המלגזה? האם עברה טיפולים בזמן במוסך מורשה או מוסך רגיל? אילו טיפולים עברה? כמה תאונות הייתה מעורבת? האם יש טפסים המעידים על הטיפולים שעברה וכן את ההפרש בין טיפול לטיפול? כל אלה חשובים ומשפיעים על קניית המלגזה. אם מדובר על מלגזה שעברה הרבה טיפולים במרווחים קצרים עדיף שלא נקנה אותה ונקנה מלגזה שפחות עברה טיפולים בתדירות גבוהה.

חלפי המלגזה

האם המלגזה עברה החלפת חלקים חשובים כמו" מנוע, גיר או מערכת חשמל. במידה ונעשהו בה החלפת חלפים בתדירות גבוהה יש לבדוק מדוע זה נעשה. אם אתם נתקלים במלגזה אשר עברה החלפת חלקים קריטיים רצוי לוותר עליה ולחפש מלגזה אחרת, וזאת מאחר שתאלצו להוציא עליה לא מעט כסף ודבר זה אינו משתלם לעומת מחיר רכישת המלגזה. מעבר לכך, מלגזה שעברה לא מעט החלפת חלקים עלולה לא להחזיק הרבה זמן ותצטרכו שוב לחפש מלגזה חדשה.

כושר ההרמה

חשוב שתדעו מה כושר ההרמה של המלגזה. אם אתם מחפשים מלגזות עם כושר הרמה במשקלים כבדים, עקב עבודתכם השגרתית שדורשת זאת, חשוב שתדעו מהו כח ההרמה והתנגדות של המלגזה, מהי המסה האחורית למטען המונף ועוד. נתונים אלה חושבים מאחר שהם משפיעים על החלטתם לגבי רכישת המלגזה.

סוג ההינע

סוג ההינע חשוב ביותר בעת רכישת מלגזה יד 2, במיוחד למקומות עבודה שעובדים בשטחים סוגרים ופתוחים וחייבים מלגזות שימנעו פחות גז רעיל במהלך העבודה עצמה. ככל שנידע את סוג ההינע של המלגזה כך נדע אם המלגה מתאימה לצרכי העבודה או לא.

יצרן המלגזה

ישנם יצרני מלגזות אשר נותנים תמורה מלאה למחיר והם מותגים איכותיים, מקצועיים ומוכרים שנותנים תמורה למוצר שהם מוכרים. לעומת זאת, ישנם מותגים קטנים ולא מוכרים אשר אינם איכותיים ומקצועיים, כך שאם שלא ניתן להפיק מהם את המיטב בעת העבודה. לכן אם אתם עובדים על בסיס יום יומי וחשוב לכם מלגזה עם שם מוכר על מנת לקבל תמורה הולמת, כדאי מאוד שתחפשו מלגזות מוכרות וממותגות על מנת ליהנות מהן לאורך שנים רבות.

 

>> הכנסו למגוון מלגזות חשמליות באתר