Skip to main

שירות תיקונים מידי למלגזות!

אין ספק כי נושא השירות של כל חברה, הוא זה שממתג אותה, מגדיר אותה וקובע את המוניטין שלה. ככל שזמן התגובה מהיר יותר, כך היא מספקת שירות טוב יותר. ככל שהיא מסוגלת לספק מענה ופתרון מידי, כך היא תורמת ללקוחות שלה.  חברות שהן מותג גדול כמו טויוטה, מעניקות שירות מעולה ללקוחות, זאת כדי להוות מערך תמיכה שלם למשתמשי מלגזות טויוטה. חלק מההסכם בין החברה ללקוחות המלגזות, כולל גם את נושא השירות, וזה אף עומד בראש סדר העדיפויות של הלקוחות, כי להיתקע עם מלגזה מקולקלת ובלי שירות זה הדבר האחרון שמחסן לוגיסטי צריך. בשל כך יש לומר, כל חברה הרוכשת מלגזה, תיקח בחשבון גם את נושא התקלות הצפוי ומשום כך, בראייה העסקית שלה, היא תרכוש מלגזות מתוצרת טויוטה, האמינות ביותר בשוק. מלגזה שלא נשחקת מהר, מסוגלת לספק את הסחורה, ולעשות זאת במהירות ובתפוקה בעלת משמעות רבה לכל מערך לוגיסטי העוסק בשינוע ואספקה של מוצרים בהיקפים גדולים מאוד.

אתם לא רוצים מלגזה ללא שירות!

תארו לעצמכם שבאמצע יום של הכנסת סחורה למחסן, קורה משהו למלגזה שלכם. איך ממשיכים מפה? זמן במחסן הוא זמן יקר, והרבה פעמים סחורה שנשארת בחוץ עלולה להיפגם. המלגזה לא יכולה לשבות למשך זמן רב. יש שרשרת של פעילויות במחסן שהמלגזה היא חלק מהן, וכאשר היא נפגמת ולא מתפקדת, הדבר משפיע על מערך שלם של אנשים שמוצאים את עצמם ממתינים שהמלגזה תשוב לעבוד היות ועבודתם תלויה בה מלגזה תקולה, זה אובדן והפסד כספי ברור.

שירות תיקונים למלגזות

שירות מעולה למלגזות ממותג טויוטה

חברת יוניון רכב תעשייתי, בתור נושאת הדגל של המלגזות ובכלל, חברה בעלת מוניטין ועוצמה עולמית, פועלת בצורה נחושה ושירותית גם בתחום מתן השירות למלגזות מתוצרתה. השירות של טויוטה הוא מידי, מספק את המענה הכי מהיר שיכול להיות, ובכך חוסך ללקוחות של המלגזות הרבה מאוד כסף וזמן. לטויוטה יש תחושת מחויבות לכפי כל צרכן של מלגזה בין אם זה אדם פרטי, מוסד או חברה ומערך התמיכה שלה הוא לאורך כל חיי המלגזה, בצמידות, באחריות ובטיפול מידי של כל תקלה או בעיה- TOTAL SUPPORT. המחויבות הזו מתחילה מאספקה של המלגזות הכי משוכללות ואיכותיות המבטיחות עבודה חלקה ומצויינת לאורך זמן. זה ממשיך בעלויות תחזוקה ושימוש נמוכות וכדאיות עבור הלקוח כולל בדיקות שגרתיות, שימוש בחלקי חילוף מקוריים בלבד, ודאגה לכל לקוח קטן
כגדול.

טויוטה מספקת לכם את השירות למלגזות הכי טוב בקטגוריות הבאות:

  • תגובה מהירה בטווח של 4 שעות מהפנייה שלכם.
  • העסקת צוות מכונאים מקצועי, המסוגל לפתור בעיות באופן מידי בשטח.
  • שימוש בחלפים מקוריים בלבד.
  • שקיפות בכל הנוגע למהות הבעיה ולעצם התיקון.
  • שירות ואדיבות מהמעלה הראשונה.
  • הסבר על מניעת תקלות בעתיד, ושימוש נכון.
  • בדיקות שגרתיות לתחזוקה נכונה, המונעות תקלות.
  • אמינות ומחויבות כלפי כל לקוח.
  • עלויות נמוכות ומשתלמות לכל לקוח.

מעוניינים ברכישה/השכרה של מלגזה /ליסינג של מלגזה חדשה מבית טויוטה – צרו קשר איתנו עוד היום.