Skip to main

היתרונות ברכישות מלגזות משומשות

כבר כמה שנים שאתם מחזיקים משק חקלאי מצליח שבניתם במו ידיכם. האהבה לאדמה ולחקלאות תמיד זרמה בעורקכם, לאחר שהחלטתם לעבור יחד עם כל המשפחה מהעיר התוססת אל החיים החקלאיים השקטים – אתם מרגישים שאתם מגשימים את החלום הגדול, ומתחברים אל הטבע והאהבה הגדולה שלכם.

בתחילת השנים של העסק כל המשפחה נרתמה לתפעולו, כך שהסתפקתם במינימום הוצאות לצורך קבלת מקסימום הכנסות. אך כעת לאחר שנים בהם העסק משגשג ומצליח, ההכנסות עלו וגם כמות העובדים גדלה משמעותית – עליכם לחשוב על דרכים לייעול תהליכי העבודה במשק החקלאי שלכם. אחת הדרכים הטובות להתחיל באמצעותה, היא עם רכישה של מלגזה שתייעל את העבודה עבור כולם.

מהי מלגזה

מלגזה היא כלי רכב ממונע על חשמל או דיזל, ומשמשת לשינוע והעמסה של מטענים שונים למרחקים קצרים בלבד. השימוש במלגזות מתקיים בעיקר במפעלים גדולים, מחסנים לוגיסטיים, אזורים חקלאיים ועוד מגוון שימושים בתחום התעשייה והמסחר.

באמצעות השימוש במלגזה ניתן לייעל את תהליכי העבודה, ולמנוע מהעובדים מאמץ של סחיבה והרמה של דברים. המלגזה משמשת לטעינה ופריקה של משאות כבדים במיוחד, וגם הובלה שלהם ממקום אחד למקום אחר בקלות וביעילות.

לאילו שימושים מלגזה מיועדת

כאמור, מלגזה משמשת למגוון שימושים שונים בתחום התעשייה והמסחר. ניתן לראות כמה סוגי מלגזות במפעלים ומחסנים שונים, כאלו שמייצרים סחורות ומורצים בכמויות קמעוניות, ומפיצים אותן לחנויות שונות ברחבי הארץ.

במקומות כאלו המלגזות משמשות בעיקר לצורך העמסה ופריקה של משאיות שינוע והובלה, כך שבמקום שהעובדים יבצעו את העמסת הסחורה על גבי משאית באופן פיזי – המלגזה מיועדת לבצע את פעולת העמסה בחצי מהזמן שייקח לעובדים פיזיים, ותוך העמסה של כמות סחורה גדולה במיוחד לקיצור זמני עבודה והתייעלות מרבית.

למה כדאי לרכוש מלגזות משומשות

כיום ניתן למצוא מגוון רחב מאוד של מלגזות מסוגים שונים. לכן, מומלץ לפנות אל חברה מקצועית המתמחה במכירה של מלגזות משומשות. לרכישה של מלגזות משומשות יש כמה יתרונות בולטים:

  • חיסכון כספי – בראש ובראשונה, מדובר על חיסכון כספי רב שבעל החברה יכול להרוויח מרכישה של מלגזה משומשת. מחירי מלגזות נעים בין טווחי מחיר שונים בהתאם לסוג, דגם ושנת הייצור של המלגזה. מלגזה משומשת הינה זולה משמעותית ממלגזות חדשות.
  • איכות עבודה – למרות שמדובר ברכישה של מלגזה משומשת. מלגזות מסוג זה הינן איכותיות במיוחד ומעניקות חוויית ואיכות עבודה מצוינת ויעילה.
  • התאמה אישית לסוג העבודה – היצע המלגזות הקיים היום בשוק, מציע מלגזות למגוון שימושים שונים. באמצעות רכישת מלגזה משומשת ניתן להתאים באופן פרטני את סוג המלגזה לסוג העבודה.

כך תבחרו מלגזה מתאימה

זכרו לבחור את המלגזה שתשרת אתכם בצורה היעילה והטובה ביותר. יש לקחת בחשבון האם סוג המלגזה המתאים יהיה חשמלי או על דיזל, אילו משקלים היא מיועדת להרים ולפרוק ועוד מגוון פרמטרים חשובים.

[kkstarratings]