Skip to main

הדרך הנוחה יותר לצאת עם מלגזה חשמלית מנצחת לקראת 2021

אין ספק, מלגזה חשמלית של טויוטה היא כלי חזק בהרבה מכפי שניתן להניח ברגע הראשון. החברה המצטיינת הצליחה לייצר בשנים האחרונות דגמים משופרים, שמסוגלים להגיע להרמת משקלים עצומים. כן, למרות שלא מתבססים על מנוע דיזל, הכלי מתאים להמון יישומים במפעלים, בשטחי הטענה, בכל מקום שבו צריך להעמיס או לפרוק עוד ועוד ובקלות. אבל מה עם המחיר? שאלה טובה. ומסתבר שלקראת 2021 אפשר לרכוש מלגזה מעולה, במחיר הרבה יותר נוח מכפי שהעליתם על דעתכם.

השם טויוטה המימון בליסינג

שיטת מימון בליסינג הפכה אהובה מאוד על הצרכן הישראלי. ומה שנכון מאוד על כבישי ארצנו, נכון לא פחות גם כאשר מדובר בכלי עבודה כל כך חשוב, כל כך חיוני. לא צריך הלוואה בנקאית, לא חובה להשתמש באובליגו בבנק, מימון בליסינג של מלגזה חשמלית נבחרת יכול להתבצע בשתי שיטות. אתם בוחרים מה מתאים לכם יותר, אתם בוחרים מה נחוץ לכם יותר. אפשר פשוט לפרוס את העלות בשיטת התשלומים הנוחה (ליסינג מימוני, פשוט וקל). אפשר ללכת גם על המסלול של רכישה ותפעול גם יחד. ליסינג תפעולי מעניק ראש שקט, כאשר גם את התחזוקה מבצעים עבורכם אנשי המקצוע המעולים, במרכזי השירות הכי טובים.

ומה עושים עם המלגזה הישנה

יש לכם מלגזה ישנה, שכל הזמן מתקלקלת או שכבר לא מספיקה לצרכי העסק שגדל? אתם יכולים להפוך את הקושי להזדמנות. פתרונות של טרייד אין למלגזה יכולים להוזיל בצורה משמעותית את הרכישה. רק צריך לבחור את הדגם החשמלי הנחוץ לכם. אפשר להתייעץ עם הנציג שיעזור לכם עם כל שאלה, כדי שתהיה רכישה נוחה, עם שביעות רצון גבוהה לאורך כל הדרך.

איתך גם בתקופות העמוסות בחיים

בעסקים שבהם יש השפעה לעונתיות, תמיד עולה השאלה כמה מלגזות צריכים להחזיק? יכול להיות שהדרך הכי נוחה בשבילכם לקראת 2021 היא לשלב רכישה עם השכרה. קנו מלגזה אחת או יותר במחיר נוח, על פי הצרכים השוטפים. במידת הצורך, תשלימו את הנחוץ עם השכרה לטווח קצר, עד שהעומס נגמר.