Skip to main

מלגזת ההיגש החדשה TOYOTA BT Reflex

דחיפת סטנדרטים לגבהים חדשים

גלה את הדור החדש של המלגזות ההיגש. זמינה עם מצברי ליתיום-יון , הטיה תא מפעיל ועד להיגוי של 360°, זרם AC לבלימה רגנרטיבית, מבקרת הרמה מעברית ועד לטלמטיקה משולבת. TOYOTA מובילה בתחום עם תכונות חדשניות לאורך השנים עם סדרת TOYOTA BT Reflex החדשה, אנו מציבים אמות מידה חדשות לבטיחות, ארגונומיה ויעילות אנרגטית. הגבר את הפרודוקטיביות שלך – עשה את המעבר למלגזת ההיגש של טויוטה.

תוֹבָנָות

אתם יכולים להגיע לרמה חדשה של בטיחות, פרודוקטיביות ויעילות עם המלגזות החכמות של BT Reflex כסטנדרט. רק מפעילים מורשים יכולים להפעיל את המלגזה בצורה בטוחה. חברו את המלגזה בקלות לתוכנת ניהול הצי מבית טויוטה, ה- I_Site.

אִינְטֶלִיגֶנְטִי

ניתוח הנתונים שלנו שמגיע מ-10,000 מלגזות חכמות מוכיח שסוללות הליתיום-יון עונות על הדרישות של מלגזות ההיגש. אנו מציעים לכם בחירה בין 3 חבילות אנרגיה כדי שתוכלו למצוא את האחת שמתאימה לצרכים שלכם. קבלו החלטה אחראית על עלות מחזור החיים, הפרודוקטיביות והסביבה.

אינטראקטיבי

מסך המגע החדיש והייחודי מכיל פונקציות רבות כמו שליטה על מהירות, גובה הרמה ואזהרות למקרה של העמסת יתר.

אינטואיטיבי

מפעילי מלגזות ההיגש הם לרוב המפעילים המוכשרים ביותר בצוות שלכם. אנו עוזרים להפוך את החיים שלהם לקלים יותר, בטוחים יותר ונוחים יותר עם תא המפעיל בעיצוב חדיש, ארגונומי ופונקציונלי.

חווית מפעיל אינטואיטיבית

התוספת הקטנה


מקום אחסון נוסף, נקודת טעינה לטלפון נייד ואפילו אופציה לרמקול בלוטות' אינטגרטיבי בגג המלגזה, כדי שתוכלו להאזין למוזיקה האהובה עליכם לאורך המשמרת כולה.

בקצות אצבעותיך


סדרת ה-Reflex החדשה כוללת יחידת שליטה ימנית חדשה, אשר מאפשרת למפעילים לבחור בין שליטה דרך מיני-ג'ויסטיק או שליטה מולטי-פונקציונלית, בהתאם להעדפותיהם.

נוחות מהדור הבא


המושב האופציונלי עם בולם הזעזועים מבטיח שהמפעילים יהיו יכולים לבצע את כל ההרמות הכבדות בנוחות. גובה רצפת תא המפעיל יכול להתכוונן בקלות בלחיצת כפתור, מה שמשפר עוד יותר את הארגונומיות של המפעיל.

הישען אחורה, הסתכל למעלה

אין שני מפעילים שהם אותו הדבר, אז הגענו לפתרון עיצובי אשר יהיה בדיוק בגובה ובזווית המתאימה, לא משנה מי המפעיל.
לשדה ראיה מקסימלי, ישנה אפשרות להתקין גג זכוכית פנורמי.
תא הנהג הייחודי המאפשר הטיה במודלים של סדרת E הוא חדשנות מוכחת אשר מפחיתה מאמץ מהמפעיל ומורידה ממנו עומס פיזי. מפעיל מרוצה הוא נהג פרודוקטיבי.

מסך מגע אינטראקטיבי

התאמת הגדרות

מסך המגע מאפשר לכם לשלוט בהגדרות כמו הגבלת גובה הרמה ובחירת גובה מראש, כמו גם פרמטרים אחרים של ביצועים החשובים לעבודתכם.

מצב הרמה

בזמן שהמפעילים מרימים את המשא, הם מקבלים עדכונים שוטפים על גובה ההיגש, משקל המשא ויישור המזלג, וגם התראות קריטיות יותר כמו אזהרות עומס יתר.

שליטה תפעולית

בנוסף לבדיקה ההכרחית לפני הפעלה שכלולה בממשק החדש של מסך המגע, תוכלו למצוא פיצ'רים בטיחותיים אחרים כמו בקרת מהירות אוטומטית, יישור מזלג ומרכוז. בטיחות לפני הכל!

בקרת גישה

מסך המגע החדש מאפשר אינטראקציה קלה בין המלגזה למפעיל, מה שאומר רמה גבוהה יותר של בטיחות ופרודוקטיביות. על-ידי שימוש בקוד או כרטיס גישה, אתם מבטיחים שרק מפעילים מורשים יהיו יכולים לתפעל את המלגזה.

חבילות אנרגיה אינטליגנטיות

3 גדלים שונים


הרגלי טעינה נכונים יכולים לאפשר אפילו למלגזות עם חבילת הסוללה הקטנה ביותר לעבוד מסביב לשעון. אבל לגמישות מקסימלית, אנו מציעים 3 אפשרויות שונות:
• חבילה סטנדרטית
• חבילה אינטנסיבית
• חבילה מקסימלית


פי-2 אורך חיים


בדומה לכל המערכות האנרגטיות המבוססות על ליתיום-יון, המערכת שלנו לא דורשת תחזוקה עם פחות כאב ראש במהלך היום. העובדה הזו נותנת יותר אורך חיים אשר זהה לאורך החיים של המלגזה עצמה. זמן העבודה תלוי ברמת הטעינה אשר מתבצעת במהלך ההפסקות.

התאמה מושלמת


אנליטיקה של 10,000 משאיות מחוברות מוכיחה כי ליתיום-יון הוא פתרון האנרגיה המועדף כדי להתאים ליישומי משאיות הישג יד אינטנסיביים ביותר. 
התאמה מושלמת גם לך וגם לסביבה. 

ליתיום-יון: הבחירה החכמה

ה-BT Reflex מצויד בסוללות ליתיום-יון מבית טויוטה כפתרון האנרגטי המועדף. טעינה מהירה ופשוטה תוך כדי משמרת חוסכת החלפות סוללה, אז אין צורך בחדר טעינה.

תובנות עם מערכת לניהול צי – I_SITE

רק מפעילים מורשים

יצירת פרופילים ייחודיים עם קוד בפורטל של I_Site מבטיחים שרק מפעילים מוסמכים ומורשים יהיו יכולים לגשת לציוד שלכם ולתפעל אותן. במקביל, ישנה אפשרות להשתמש בכרטיס גישה חכם, עם אינטגרציה פשוטה לממשק המפעיל.

ניהול תאונות

חיישני התאונה הממוקמים על המלגזה מספקים מידע על תאונות והתנגשויות. התובנות שתקבלו ממערכת ניהול הצי I_Site בנוגע לתאונה ולמפעיל יכולות לעזור לכם למנוע נזק למלגזות החכמות שלכם ולתשתיות- כל זה לטובת עבודה בטוחה יותר ויעילה כלכלית.

שליחת הודעות דרך המלגזה

פיצ'ר ה- I_Site מאפשר שליחת הודעות בקלות מהמלגזה ואליה, דרך ממשק המפעיל החדש. לדוגמה, המפעיל יכול לשלוח התראה במקרה של תקלה, וטכנאי השירות יכול לשלוח הודעה למפעיל ולבקש ממנו לחזור לבדיקה.

הגברת בטיחות

בדיקה לפני פעולה הוא מאפיין חכם של I_Site אשר כלול בממשק המפעיל ומוודא שמתבצעת בדיקה אוטומטית על-ידי המפעילים שלכם לפני כל משמרת- מה שמשפר את האמינות והבטיחות.

פרס הזהב בתחרות העיצוב הגרמנית לסדרת ה- Reflex E

"הסדרה  BT Reflex Eאשר עוצבה במיוחד לעבודה במחסנים גדולים, הרשימה אותנו עם קונספט עיצוב כללי יוצא מן הכלל, עם שפת עיצוב אשר יורדת עד לפרט האחרון. השימושיות והדינמיות של המוצר חוברו יחדיו באלגנטיות ובצורה מרשימה במוצר הזה."

חבר השופטים של תחרות העיצוב הגרמנית

הכירו את משפחת רפלקס החדשה

סדרה – BT REFLEX R

ביצועים גבוהים

  • גובה הרמה: עד 13 מ'
  • כושר הרמה: עד 2.5 ט'
  • יציבות מעולה ובקרת הרמה

סדרה – BT REFLEX E

עם תא המפעיל הניתן להטיה

  • גובה הרמה: עד 13 מ'
  • כושר הרמה: עד 2.5 ט'
  • יציבות מעולה ובקרת הרמה

סדרה – BT REFLEX O

לעבודה בפנים ובחוץ

  • גובה הרמה: עד 7.5 מ'
  • כושר הרמה: עד 1.6 ט'
  • גלגלי מלאים ומרווח קרקע גבוה

סדרה – BT REFLEX N

למקומות צרים

  • גובה הרמה: עד 10 מ'
  • כושר הרמה: עד 1.6 ט'
  • למקומות צרים, סידור בערמה או העמסת משטחים לעומק

מאיפה הייתה מעוניין להתחיל את המסע שלך?

צרו קשר

    זקוק למידע נוסף או הצעת מחיר?


    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם
    • [custom_views_post_title]